Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 17030
Frankrikes Solkonge
Nå har det seg slik at min far snart har bursdag, og kommer da med et absurd bursdagsønske om 1 million i bursdagsgave. Da jeg spurte om det var noe annet som jeg faktisk kunne bidra med sa han at jeg kunne kjøpe et flakslodd. Derfor har jeg da lyst til å slå to fluer i en smekk ved å gi han et forfalsket flaxlodd som han "vinner" 1 million på.

Er det i det hele tatt mulig å få tak i et slikt lodd i Norge? Var inne på Norsk Tipping sine sider og fant ingenting.
Du vet at folk kan dø ved sånne forfalskninger...

Hadde jeg fått det, vunnet en million, også fått vite det var falskt. <--- Hadde jeg drept deg / om ikke noe i den duren.

Snakk om å ødelegge en bursdag
Tror ikke det, men du kan jo ta kontakt med norsk tipping å høre med dem .
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Du vet at folk kan dø ved sånne forfalskninger...

Hadde jeg fått det, vunnet en million, også fått vite det var falskt. <--- Hadde jeg drept deg / om ikke noe i den duren.

Snakk om å ødelegge en bursdag
Vis hele sitatet...
Han er heldigvis av det humoristiske slaget. Han ødelegger meg og jeg ødelegger han :P
Ikke 1 million iallefall. Da blir de skuffet når de finner ut at den er falsk :P gi han heller et falsk lodd med 1000 kr i premie, la han finne ut at det er falsk, for så og gi 1000 kr til han etterpå
Jaja. Vel jeg aner faktisk ikke. Men ville bare kommentere for å kanskje få deg til å tenke 1 gang til over det. Fy faen, må være noe av det slemmeste...

han kommer til å sitte hele den kvelden og si... Hahaha, snakk med min fetter... et øyeblikk... snakk med min fetter... hahaha. + Håper han gir deg en omgang juling.
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Jaja. Vel jeg aner faktisk ikke. Men ville bare kommentere for å kanskje få deg til å tenke 1 gang til over det. Fy faen, må være noe av det slemmeste...
Vis hele sitatet...
Vi har begge ganske så mørk humor, og jeg tror dermed at han kommer til å se ganske så lyst på det til tross.
Shiiit. Det er den dårligste vitsen i historien. Jeg hadde blitt kjempesint og depressiv i lang tid. Der står man og tror alle bekymringer er over og ferien til Tahiti er i boks, og så viser det seg at det er på tull.. Not cool-.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Sitat av mo3 Vis innlegg
Vant 1 mill på flaxlodd i dag!!! Du kan få kjøpe flaxloddet for 999 999,- Du tjener jo litt!
Vis hele sitatet...
Tjener litt? Du har da et veldig merkelig syn på ting.

Han SPARER, tjener ikke noe som helst på det. Vesentlig forskjell.
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
For alle som synes det er verdens kjipeste gave. Jeg spør om det er mulig å oppdrive et falskt flaxlodd her i landet, ikke en moralpreken! Han har en utrolig god humoristisk sans.
kjøp et ekte flaxlodd du.

Ikke gi en stakker en million kroner for så å brenne hele bunken forran øynene.
Slemt gjort.
Synes det er genialt jeg har tenkt på det før men har ikke tenkt mer på det, håper faren din får en god latter
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
For alle som synes det er verdens kjipeste gave. Jeg spør om det er mulig å oppdrive et falskt flaxlodd her i landet, ikke en moralpreken! Han har en utrolig god humoristisk sans.
Vis hele sitatet...
Om du og kompisen faktisk begge vil le av dette og kødde etterpå, vel da er det virkelig ekte vennskap..Kult, synd jeg ikke kan hjelpe med det du spør om da=/
Sist endret av Zarathustra; 8. oktober 2011 kl. 22:09.
Kjøpte det til faren min en stund tilbake, var med 10.000kr vel å merke. Men husker ikke hvordan jeg fikk tak i det, så dette er vel ikke mye til hjelp. Uansett, skrev det så du vet at det er mulig å få tak i, i Norge. Hvis du har litt tid på deg kan du sikkert få bestilt det på nettet eller noe lignende.

Faren min syntes forresten det var morsomt, var i alle fall det han ga uttrykk for. Hehe
Sitat av Spankyboii Vis innlegg
Tjener litt? Du har da et veldig merkelig syn på ting.

Han SPARER, tjener ikke noe som helst på det. Vesentlig forskjell.
Vis hele sitatet...
Han kjøper et flakslodd for 999,999 og den er verdt 1,000,000 da _tjener_ han 1 kr.

TS: Om du skulle gå for fake lodd, så ikke la den gå for lenge ihvertfall. Jo lenger du ikke sier ifra, jo surere blir han
Sist endret av Xernox; 8. oktober 2011 kl. 22:23.
http://www.ebay.com/sch/?_kw=fAKE%20...&_stpos=&gbr=1
Kontakt en selger og spør om han kan lage falske for deg :P
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av FpsDog Vis innlegg
http://www.ebay.com/sch/?_kw=fAKE%20...&_stpos=&gbr=1
Kontakt en selger og spør om han kan lage falske for deg :P
Vis hele sitatet...
Har ikke spesielt god tid. Snakk om underkant av to uker.
Og forresten, om du skulle finne på noe sånt, få det på kamera. Det kan bli ganske morsomt med mindre han gir deg en håndfull løse tenner

http://www.youtube.com/watch?v=OacezHt6IDU
Jeg liker practical jokes og du skal dra ting ganske langt før jeg blir sur, men hadde noen gjort dette her på meg hadde jeg blitt fly forbanna, familie eller ei

Men du kjenner selvsagt faren din best
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Er han gammel? Tror jeg ville ha sjekket om han har noen hjerteproblemer eller lignende? Kjipt om faren din blir lagt inn på sykehus fordi du skulle kødde..
Jeg hadde virkelig drept den personen som kunne ha funnet på å gjøre noe sånt noe. Mamma lurte meg engang med at hun ville kjøpe bil til 50.000 til meg når jeg ble 17, siden jeg er så bilinteressert og hun ville heller at jeg skulle mekke litt på bil i stedet for å drikke hver helg slik alle gjør her i bygda. I det lille øyeblikket var verden min perfekt, og etter et par sekunder raste alt sammen igjen. Det var virkelig en helt jævlig følelse.

Seriøst, ikke gjør det.

Ta heller og finn på en annen spøk.
Råeste måten å gjøre det på er å ta opp lotto/vikinglotto-sending, og så kjøpe en lottolapp til han med forrige ukes tall på. Da får du mer enn 1. mill. i prankverdi, samtidig som det mest sannsynlig er lettere.

this is a story all about how...
Sitat av ulldott Vis innlegg
Råeste måten å gjøre det på er å ta opp lotto/vikinglotto-sending, og så kjøpe en lottolapp til han med forrige ukes tall på. Da får du mer enn 1. mill. i prankverdi, samtidig som det mest sannsynlig er lettere.

this is a story all about how...
Vis hele sitatet...
Da mener jeg du har et dødsønske
Jeg mener at dette var mulig å oppdrive på en morobutikk i Oslo?

Jeg tippet hest sammen med en fast gjeng en gang, en av dem jeg tippet med hadde fått tak i et sånt fake flaxlodd med 500 000 i topp premie, vi kjøpte alltids med flaxlodd å ha imellom løpene.

Vi sitter rundt bordet å skraper, så sier han med det falske loddet, "Nå begynte jeg med to 500 000, er det noen som vil kjøpe det for 200?" En av dem som satt rundt bordet kjøpte loddet, skrapet frem tredje 500 000 symbolet, hoppende glad og vill, fortalte han som solgte loddet at det var juks. Noe laber stemning i fra han neste timen, men resten av bordet hadde the time of our lifes.
Skal nevnes at han lettet litt ekstra på geipen da han dro en V5 på nesten 10 000 senere, og at han aldri fikk tilbake 200lappen han kjøpte loddet for.

MERK: Personen du gir loddet til skal ha en VELDIG god sans for humor, selv syntes jeg at spøken var kjempe artig.
Skal man gjennomføre skrapelodd spøken, mener jeg at offeret har all grunn til å drepe i affekt!
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Mange meninger, men jeg kjenner min far best. Han har ingen problemer med helsa lenger. Han røyker ikke, har et normalt kolesterol, ingen hjerteproblemer, nesten ideell vekt i forhold til høyde og det viktigste: en ekstremt god humor. Han har selv gjort lignende saker med meg bare med utstyr lagt i en annen eske. Så blir på en måte en slags "payback"

Alt jeg vil vite er om noen har peiling på om noen eller noen man kjenner klarer å lage et falskt lodd raskt, eller hvor man kan oppdrive dette loddet. Har fått noen tips her og der, men ikke til den beste hjelp.
Sitat av Wolfe707 Vis innlegg
Jeg liker practical jokes og du skal dra ting ganske langt før jeg blir sur, men hadde noen gjort dette her på meg hadde jeg blitt fly forbanna, familie eller ei

Men du kjenner selvsagt faren din best
Vis hele sitatet...
Tror virkelig ikke han kjenner faren sin best i dette tilfelle.
Er nok ganske sikker på jeg kjenner faren hans bedre.

Lykke til med spøken. Håper ikke det kommer en overskrift i vg
"Faren drepte sønn p.g.a falsk flakslodd"
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Tror virkelig ikke han kjenner faren sin best i dette tilfelle.
Er nok ganske sikker på jeg kjenner faren hans bedre.

Lykke til med spøken. Håper ikke det kommer en overskrift i vg
"Faren drepte sønn p.g.a falsk flakslodd"
Vis hele sitatet...
Det er jo alltid en fare med slike spøker uansett. Jeg ville ikke turt det.
Sorry for mye OT! vet du bare vil ha svar på hvem som kan skaffe dette
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Tror virkelig ikke han kjenner faren sin best i dette tilfelle.
Er nok ganske sikker på jeg kjenner faren hans bedre.

Lykke til med spøken. Håper ikke det kommer en overskrift i vg
"Faren drepte sønn p.g.a falsk flakslodd"
Vis hele sitatet...
Oh, I do! Han kjenner meg best, men jeg kjenner jaggu han og:P
Jeg ringte rett og slett norsk tipping.
Det er et trykkeri som trykker opp disse for dem. Du kan jo høre med dem om de kan trykke opp en til deg? Men tror det vil kosta deg en pen liten sum
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av mp34567 Vis innlegg
Jeg ringte rett og slett norsk tipping.
Det er et trykkeri som trykker opp disse for dem. Du kan jo høre med dem om de kan trykke opp en til deg? Men tror det vil kosta deg en pen liten sum
Vis hele sitatet...
Du fikk ikke konkret hvilket trykkeri som gjorde dette?
Etter litt kjapp googling fant jeg en side som trykker skrapelodd i litt større kvantum, men ta en telefon og hør om de kan være behjelpelige allikevel.
http://www.ringen.no/skrapelodd.84353.no.html

Synes forresten det er unødvendig å påpeke x antall ganger at dette kan ende med blåveis, løse tenner og drap - han kjenner sikkert faren sin selv og trenger ikke at en gjeng forumtrolls skal ødelegge tråden hans.
Frankrikes Solkonge
Trådstarter
Sitat av lsrr Vis innlegg
Etter litt kjapp googling fant jeg en side som trykker skrapelodd i litt større kvantum, men ta en telefon og hør om de kan være behjelpelige allikevel.
http://www.ringen.no/skrapelodd.84353.no.html

Synes forresten det er unødvendig å påpeke x antall ganger at dette kan ende med blåveis, løse tenner og drap - han kjenner sikkert faren sin selv og trenger ikke at en gjeng forumtrolls skal ødelegge tråden hans.
Vis hele sitatet...
Nå begynner det å nærme seg noe. Takk
Jeg skjønner ikke hvorfor dere hadde blitt så sure? Fordi dere hadde blitt deprimert? Er jo en genialt spøk.