Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2621
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Øøøø, nå kan det jeg spør ekstremt dumt men jeg har tatt speed et par ganger før og har litt liggende og lurer på om det er mulig å ta pitte litt før jobb visst man har sovet null og niks de siste 24 timene for å komme meg gjennom jobb våken men ikke rusa?
Hvis du kjenner greiene dine ja, men pass på faktene. Hvis du vet hvor du bør ligge på dosering så kan du prøve
Kommer jo veldig ann på dosen, og deg selv. Folk med ADHD bruker jo "speed" på jobb i mange tilfeller.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, det er mulig. Bare vær obs på din egen oppførsel så du ikke åpenbart er speeda på jobb
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det merkes bedre på en som er speeda og ikke har sovet på 24t kontra en som har sovet litt eller normalt og har tatt speed.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det merkes bedre på en som er speeda og ikke har sovet på 24t kontra en som har sovet litt eller normalt og har tatt speed.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tror man har litt svakere filter om man egentlig er jævlig trøtt. Jeg har ihvertfall selv merket at jeg kan si litt rarere ting enn vanlig om jeg har tatt mye speed fordi jeg sov lite...
Det er med andre ord litt vanskeligere å oppføre seg normalt, hehe... Men om man ikke overdriver dosen skal det jo gå fint. Kan bar si man sov dårlig og har drukket mye kaffe eller energidrikk
Hvis du klarer å dosere deg ned til 10mg rent virkestoff så burde du ikke trekke til deg alt for mye oppmerksomhet.
Kjøp deg en presisjonsvekt fra TestKitsNorge først og fremst, den veier opp milligram ganske nøyaktig. 10-15mg burde være mer enn nok til å få en boost til å få gjort det du trenger, men må nesten også fraråde deg å selvmedisinere deg selv med amfetamin da det kan snøballe utenfor din kontroll, og styrke-og renhetsgraden på produktet ditt kan jo variere noe voldsomt. Anbefaler deg å ta en prat med legen din og kanskje få henvisning for utredning av ADD/ADHD om du føler du trenger sentralstimulerende for å fungere i hverdagen.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De som vet, de vet.
Men ja, det er sikkert mulig å være våken i over ett døgn å sniffe litt speed før jobb, men hvis kollegaen din ikke har minus i syn, eller bruker linser, så burde de se rimelig kjapt at du ikke er helt med.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går jo an å gjøre det, noen blir mer påvirket enn andre - pass på at du ikke slikker deg rundt munnen, drikk nok vann og pass på at du spiser mer enn du egentlig har lyst til.
Sitat av Neipådeg Vis innlegg
Kommer jo veldig ann på dosen, og deg selv. Folk med ADHD bruker jo "speed" på jobb i mange tilfeller.
Vis hele sitatet...
Ganske dårlig sammenligning da vi snakker om doser på 8,9mg og oppover med deksamf og lisdeks - det blir noe annet med gatespeed som som regel inneholder både deks og lisdeks i tillegg til alt mulig annen dritt.
Er da en helt grei sammenlikning bare man er klar over hvor lite rent gatespeed er, og hva det kan ha å si for dosering, effekt og varighet. Dexamnfetamin kan man forresten få utskrevet helt ned i doser på 5mg.
Anonym bruker
"Skeptisk Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går jo an å gjøre det, noen blir mer påvirket enn andre - pass på at du ikke slikker deg rundt munnen, drikk nok vann og pass på at du spiser mer enn du egentlig har lyst til.

Ganske dårlig sammenligning da vi snakker om doser på 8,9mg og oppover med deksamf og lisdeks - det blir noe annet med gatespeed som som regel inneholder både deks og lisdeks i tillegg til alt mulig annen dritt.
Vis hele sitatet...
Gatespeed kan ikke inneholde lisdeksamfetamin - den er dyr og fungerer ikke via snorting/skyting. "Gatespeed" inneholder som regel dextro- og levoamfetamin.

Mange med AHDH går på 20-40 mg dextroamfetamin daglig. Eller 70 mg lisdeksafetamin (Aduvanz f.eks.).
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går jo an å gjøre det, noen blir mer påvirket enn andre - pass på at du ikke slikker deg rundt munnen, drikk nok vann og pass på at du spiser mer enn du egentlig har lyst til.

Ganske dårlig sammenligning da vi snakker om doser på 8,9mg og oppover med deksamf og lisdeks - det blir noe annet med gatespeed som som regel inneholder både deks og lisdeks i tillegg til alt mulig annen dritt.
Vis hele sitatet...
Har kun en kompis som kan finne på ta en litt større dose en den legen anbefaler når han føler seg litt sliten Han sier det funker, og jeg merker sjelden forskjell på han. ingen personlig erfaring.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden du bare har tatt det et par ganger før, så tipper jeg det kan være vanskelig å oppføre seg helt som normalt hvis du selv tar bitte litt.
Kan også bli ganske skrullete i hode uten søvn, og med litt speed.. Kanskje enda mer.

Går du får det, si du ikke fikk sove i natt til dem du jobber med, og prøv og oppfør deg normalt... da forstår folk hvorfor du er litt tullete i hodet. Funker speed en bra, ikke ta på deg noen litt for kule oppgaver, ohh No!
Det går fint men pass på å ikke ta for mye, de gangene jeg tar fart dropper jeg det da jeg føler det gir lengre og mer kontrollert virkning
Ble en del koffein igår for å si det sånn. Kom frem til at det var en dårlig ide, har ikke lyst å falle av
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var i samme baner jeg også for en del år siden. Og fant ut at "dette gikk jo fint" for så å gjøre det igjen og igjen og igjen til jeg tilslutt mista kontrollen og var speeda hver dag.. trenger kanskje ikke si hvordan den historien endte ?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjort dette mange ganger selv, men nå har jo jeg adhd, så er ikke sikkert dette er like lurt for en «normal» person da jeg sjelden blir skikkelig «speedet» får heller større oppheng på telefonen jo mer enorme doser jeg tar, noe som også kan være en ulempe. Ingen har noen gang merket noe som helst på min jobb, ikke i familien heller, merker heller om jeg ikke har tatt aduvansen eller speed da jeg glemmer ting og blir vimsete. Men mitt svar er nei, ta heller en egenmeldingsdag, ikke prøv å kompansere for dårlig søvn. Dra heller på ADHD utredning om du må ha speed for å fungere, for enten så har du ADHD, eller så har du desverre blitt narkis��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det merkes bedre på en som er speeda og ikke har sovet på 24t kontra en som har sovet litt eller normalt og har tatt speed.
Vis hele sitatet...
Får man sove bittelitt, til og med bare 30 min, så gjør det underverker, og ikke minst spise litt og drikke masse appelsinjuice