Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1128
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Dette har helt sikkert vært diskutert ofte før, men markedet endrer seg jo. Hva er beste vaporiser for weed, mobil vaporiser man kan bære med seg? Helst å få kjøpt i Norge (selv om det koster litt mer). Den skal være enkel å bruke, det er det viktigste.
Anonym bruker
"Ekstravagant Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Strålende fornøyd med min Crafty!
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Crafty, Mighty og Pax 3 er gode kandidater.
Dynavap, beste om du ikke vil ha elektrisk.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://www.centrumsmokeshop.no/prod...fty-vaporizer/ Dette er Crafty, ikke sant? Og den er liten og kan tas med i jakken så man kan røyke ute?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.centrumsmokeshop.no/prod...fty-vaporizer/ Dette er Crafty, ikke sant? Og den er liten og kan tas med i jakken så man kan røyke ute?
Vis hele sitatet...

Jepp. Det er nye versjoner av disse nå med USB-C, ser den der har USB.

CRAFTY+
MIGHTY+

Mighty er min favoritt, har prøvd dynavap og Pax - men Mighty er favoritten, trenger litt rengjøring i blandt - men den jeg liker best
Anonym bruker
"Kjær Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Arizer Air 2 om du vil ha en lett og mobil, og Arizer Solo 2 om du vil ha en med større batteri. Jeg har begge, og de er de enkleste jeg noen gang har renset og holdt rene.

Anbefaler fordampere.no. de selger kvalitet og de koster ikke skjorta slik Shangrila og ett par andre webshopper opererer.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady.no har også meget gode priser på disse