Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1382
“People are strange"
Dette er min opplevelse fra denne helgen jeg hadde med LSD på hytta mi på fjellet. Planen er å ikke gå for mye detaljer, derfor noe skipping av dette, men det er en spesiell opplevelse jeg hadde på denne turen jeg gjerne vil dele.

Vi var 5 karer. 3 av de begynte noen timer før meg, da jeg måtte hente nr 5 på toget på kvelden. droppa en sukkerbit da vi kjørte fra togstasjonen. 15 min biltur, så kjørte ikke rusa kort etter at vi ankom hytta der 1,2 og 3 allerede var godt inn i det. nr 1 hadde med seg en hel flaske. Vi rulla et par joints og bestemte oss for å klatre på taket av hytta med en stige vi tjuvlånte av naboen. Det var godt ut på kvelden og mørket avdekket en helt insaaaane stjernehimmel. fra taket av hytta har man utsikt mot andre siden av en dal der det er slalombakker. i slalombakkene var det noe lys der det var snøkanoner som spøy ut sne som var hissig å se på danne utrolige mønstre og fasonger. Massemasse kul skog rundt var det også.
nr 1 har erfaring som f og var på sin 4 dråpe eller noe da vi var der oppe, resten hadde tatt 1 hver så langt. vi gikk omsider ned fra taket og jeg og nr 5 bestemte oss for å gå en tur. det var nr 5 sin andre tur på syre og det var griseintenst i forhold til hans første tur haha så vi tok med en mp3spiller med aux split og gikk på tur. satte på et set med psytrance som er helt gææærnt å høre på når man turer. Musikken, naturen og jeg ble ett. Trærne dansa og dannet sjuke fassonger i lik harmoni med min bevissthet som ble pult der og da:P
Nr 5 fikk litt dårlige vibes av psytrance og vi stuka oss i hjel med ledninger og kluss i mørket, men klarte omsider å sette på noe underground tech house.
Etter en ganske lang og fet tur kom vi tilbake til hytta.
Alle folka var i sin helt egen zone. Ingen snakket noe særlig, bare gikk litt rundt og chilla i sofaen med weed og digga til musikken. Alle lys var av og vi hadde tent masse stearinlys, så det var sykt koselig stemning. jeg følte omsider jeg ville ta en en dråpe til, og etter mye om og men dryppa jeg en på fingeren og sleika den opp.
det tok få minutter bare før jeg følte effektene av den. Det skremte meg for jeg trodde jeg hadde dryppet myyye mere enn en dråpe (så veldig lite pga mønstersuppe og mørke) og at jeg kom til å freake, men bare venta på å se hvor det tok meg. Heldigvis merka jeg etterhvert at det var bare en dråpe, og da jeg kom opp på den ganske hardt ville jeg være alene. Jeg tok på meg plenty med vinterklær (var 15 blå) og klatret opp på taket av hytta. Der hadde vi tidligere rigget i stand med tepper og kos.
Det er her jeg opplevde min livsendrende mest "intense" fantastiske, sykeste, deiligste, spirituelle opplevelse jeg noen sinne har opplevd på syre.

Så...:
Jeg hadde med meg headset opp, satte på en mix av noe deilig psydub/chill. Jeg festa blikket mitt på et pungt i skogen mellom slalombakkene og lot LSDen gjøre sitt. Med en gang jeg lot være å tenke og bare la alt gå sin gang opplevde jeg en indre fredsfølelse jeg ikke kan beskrive med ord. Til vanlig sliter jeg psykologisk (long story short) men nå klarte jeg på komando å bare slippe taket fulstendig og gli inn i THE MOMENT. Jeg tenkte ikke Lengere, sinnet mitt bare vandret i en helt fantastisk indre harmoni med mitt indre selv jeg ikke trodde var mulig en gang!! Jeg hadde en slags indre samtale med meg selv der jeg opplevde dype ironiske, morsome, glade helt vilt fantastike MÅTER å tenke på!! jeg satt i lotusposisjon. Jeg var i nirvana, himmelen, en tilstand der til og med ikke MDMA kan nærme seg å i det hele tatt LIGNE på!
Fjellet forran meg dannet sjuke ting. jeg så ikke lengere mønstre, jeg så hele skogen smelte og bli til elegante vesner, som på en eller annen måte ble til innganger til noen DIGRE huler med slim som randt fra taket! Naturen og alt jeg så "vibrerte" på en spessiell uforklarlig frekvens som jeg og min bevissthet i dette øyeblikket også vibrerte i takt med i full harmoni. Jeg satt uten å gjøre noe og bare svaiet med armer og kropp i full meditasjonstranse til dette. Jeg opplevde THE one and only MOMENT i sin fulle prakt.
Jeg letta litt på blikket og så opp på stjernehimmelen som var så klar som aldri før. Bevisstheten min bare SUGDE seg opp i det og fortsatte å vandre i helt vill harmoni. Jeg var ett med universet, jeg fant min rolle i det hele og store bilde vi kaller verden. Noen tårer randt nedover kinnene mine. Jeg så Orions belte bli til selve Orion med hele sin kropp, sverd og hele pakka. Universet viste seg nakent for meg. Det blottgjorde alle sinde hemmeligheter for meg. Jeg kunne faen meg ikke tro det jeg opplevde. å trippe på fjellet var helt sjukt.
Det varte ganske lenge dette her... rundt en hel time i en transe av intens harmoni.
etter en stund oppi dette her bytta jeg musikk til psytrance, og da ble jeg automatisk sugd bort fra de ytre omgivelsene og mye mere inn i meg selv og hadde en like sjuk indre opplevelse som tidligere beskrevet. jeg lukket øynene mine og bare slapp taket på bevisstheten min og seilet gjennom farger, mønstre, følelser... alt dette i en helt egofri tilstand!

eterhvert merket jeg at jeg ble kald og denne spirituelle oppvåkningen gikk over til slutt og jeg gikk inn og varma meg. inne bare lå jeg å hørte på musikk og så på veggene og alt rundt meg smelte og bli til forskjellige ting.

jeg gikk ut flere ganger etterpå, men fikk aldri i nærheten noe av den følelsen jeg fikk da jeg satt oppå taket.
til slutt la jeg meg, poppa en vival og sovna:P

god damn LSD in my <3

PS, dere vet alle at ord ikke strekker til... peace

dette forklarer godt hvordan jeg opplevde min bevissthet der og da, bare se det for dere at dette skjer på syre, ikke i edru tilstand https://www.youtube.com/watch?v=MQ2rJC6pbGI

Opplevde noe av det samme denne helgen! Helt utrolig opplevelse http://freak.no/forum/showthread.php?t=284907
Sist endret av mønstre; 24. november 2015 kl. 22:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.