Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 10421
Dagen etter cola bruk får jeg en totalt blokkert nese og jeg ser meg dritt lei

Noen med erfaring eller meninger om dropping av det? Har vel en 4-5 liners igjen som jeg da ville putta i rizzla og droppa... Forventer mindre rus men litt mere varighet... Andre tips?

Spørsmålet er i hovedsak om noen vet om hvor ille dette faktisk er for magesekken min?
Jeg ville heller ventet med å ta mer kokain enn å sløse det bort på oralt bruk. Det er den hurtig innsettende samt kraftig rusvirkningen man som regel er ute etter, og det får du ikke ved å fylle magesekken med stoffet. Etter hva jeg har lest vil du hverken få en mer langvarig eller kraftigere rus. Man har så klart andre alternativer men min personlige mening er at det er verdt å vente den stunden det trengs. Ta deg noen pauser, du. Det er alltid lurt med alle narkotiske stoffer, og særlig med de sentralstimulerende som kokain (regner med at du ved hva slags konsekvenser langvarig og tett bruk kan føre til). Man kan røyke det, og da vil rusen bli enda mer intens. Til gjengeld er det veldig avhengighetsskapende, gjerne mer for veldig mange. Samt at det varer mye kortere (rundt femten minutter). Grunnen til at det kan virke mer avhengighetsskapende er at når det går via lungene vil kokainet nå raskt fram til blodet og hjernen, noe som gjør at stoffet gir en kraftig rusvirkning. Ellers har man jo injisering, som jeg absolutt fraråder på det sterkeste.

Tips; Fiks nesen din, ta deg litt pauser og spar både lommeboka og magesekken for bensoylmetylekgonin, kokain.

Den som venter, venter på noe godt.
Absolutt ikke vondt ment men det eneste i ditt svar som jeg fant relevant her er dette:

Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Etter hva jeg har lest vil du hverken få en mer langvarig eller kraftigere rus.
Vis hele sitatet...
Og det har ingen logisk mening så vidt jeg vet. Hvorfor skulle ikke magen kunne ta opp/absorbere kokain, som den gjør med så mange andre stoffer? Har ikke lest meg opp på dette ennå (noe jeg skal) så jeg skal ikke bare si du har feil - men gir jo ingen mening at "bare" cola ikke skulle gi effekt ved oralt inntak..

På tom mage og høy dose (5~ liners) kan dette umulig være en total waste? Noen med personlig erfaring?
Har hørt at noen blander det i drikke (kokain løser seg lett i vann). Noen sier grapefruktjuice skal være spesielt bra, men ikke vet jeg.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=230186
narsissist-nihilist
Du kan også ta det rektalt, da vil du få langt mer funk enn ved dropping. Advarsel: Kan svi.
Om jeg tåler smaken som sannsynligvis er noe skikkelig dritt, går det vel å legge noe cola under tunga? (Dette er rock-form så konsistensen passer bra.. Hmm
Sitat av ShadowFiend Vis innlegg
Om jeg tåler smaken som sannsynligvis er noe skikkelig dritt, går det vel å legge noe cola under tunga? (Dette er rock-form så konsistensen passer bra.. Hmm
Vis hele sitatet...
Da må du være forberedt på at du sitter der nummen i hele kjeften.
"Ingested cocaine is poorly absorbed from the stomach because it is a weak base with a pKa of 8.6, but it is readily absorbed from the duodenum." Så det ser altså ut som om tolvfingertarmen er til litt hjelp men du vil trenge mye, mye større mengder for å oppnå effekt. http://emedicine.medscape.com/article/813959-overview.
Lucy In The Sky har helt rett. Cola er ment for nesa eller eventuelt rett i blodbanen
Hvorfor kan du ikke bare kjøpe nesespray? Jeg ville aldri ha kastet bort cola på magesekken. Rusen du kjenner vil vel tilsvare en litt høy dose koffein og en sigarett.
Kokain skal vell være vannløsende? høhø, du kan jo mixe til en hjemmemekka nasespray ja? men ta vare på nesen din ass!
Sitat av nigger Vis innlegg
Du kan også ta det rektalt, da vil du få langt mer funk enn ved dropping. Advarsel: Kan svi.
Vis hele sitatet...
Kokain er vel ikke det lureste man putter opp baki der da det har en bedøvende effekt og selve anus er en lukke-muskel.
Ikke noe problem å ta det rektalt, det verken svir eller skaper andre problemer. Bortsett fra at det ikke er spesielt sosialt kanskje..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det taes vell opp igjennom slimhinner i nesen. Du har også slimhinner i munnen. Bruk det som en snus du, eller legg den under tunga, eller leppa. Folk startet jo opprinnelig å tygge på koka-bladene å få effekt av det.
Jeg har prøvd å ta det oralt, og synes det var bortkastet. Nesa som gjelder
Skaff deg en ny kontakt på stoffet, som regel kuttestoffa og da spesielt paracetamol som gjør nesa helt tett. Å komme inn i en syklus med mye nesespray og kokain kan nok ennhver som har brukt mye kokain advare deg sterkt mot :P
Personlig foretrekker jeg faktisk oralt opptak av kokain. Effektene er "mykere" og varer mye lengre. Det krever derimot en del mer arbeid for å få skikkelig opptak i magen.

For å få best mulig effekt bør kokainen taes sammen med sukker og alkohol. Min personlige blanding er 1/3 rødvin, 1/3 portvin og 1/3 coca cola. Bland det hele sammen i en flaske og tilsett 100mg kokain og ideelt sett 100mg koffein(koffeinen kan droppes, men den har en særdeles behagelig synergisk effekt sammen med kokainen).

Rist flasken godt å innta som portvin. Altså sipp det gradvis til du begynner å merke effekt. En halv flaske pleier å være mer enn nok, men avhengig av din toleranse for kokain/koffein kan det være du behøver en hel flaske.

Merk at effektene er anderledes enn innsufflert kokain. Du vil få fokus og energi, men det er mye mer kontrollerbart. Du vil heller ikke få noen intens trang til å redosere da effektene gjerne kan vare oppmot 4-5 timer. Effektene er også mer euforiske, noe som trolig stammer av at kokainen blander seg med alkoholen og danner stoffet ethylkokain som er mer euforisk, men samtidig litt mer skadelig for kroppen enn kokain. Man oppnår noenlunde samme effekt av å drikke alkohol samtidig som man inntar kokain i nesen.
Sist endret av skytouch; 12. desember 2013 kl. 18:49.
Hva med å blande det i champagne som går rett i hodet?
Å ta det med alkohol øker faren for hjertetrøbbel noe innmari.
Syntes jeg burde si det.
Sitat av Skrue Vis innlegg
Hva med å blande det i champagne som går rett i hodet?
Vis hele sitatet...
Det vil nok definitivt fungere, men for å oppnå best mulig effekt bør det være noe sukkerholdig inkludert i væsken.

Jeg baserte min oppskrift på de gamle coca infuserte vinene fra slutten av 1800-tallet. Coca vin var meget populært i europa på denne tiden og inneholdt coca blader som tilsvarte omtrent 30-100mg kokain pr. flaske.
▼ ... over en måned senere ... ▼
glem droppinga, det er bare tull. kokka maa teas opp i de saakaldte fine blodaarene som ligger i nese grevet ditt. Eller du kan skyte det. Da farr du en helvetes effekt, men det varer bare i 5-10 min. og du snakker om og droppe 4-5 linere??? Naa maa du skjerpe deg, dummeste jeg hoert, du KAN IKKE DROPPE KOKKA, FERDIG MED DET. Kanskje du hadde faatt en placebo effekt , hvis du hadde droppa 50 gram. Jeg gidder ikke og google og copy paste, hallo, les hvor du hvil kokkaen vil bare ikke taes opp i magen, eller paa noe tidspunkt. Jeg anbefaler deg og skyte det, men selvfoelgelig mer en 4-5 linere, hvor mye er det?? Jeg faar max 10 linere ut av et gram, saa bare lurer. Skyt 0.4-0.7 du, da har jeg gitt deg loesningen paa problemet ditt. Eller du kan dra til Bolivia som en siste mulighet hvor det ganske vanlig og bruke en "anal" variant, putter kokkaen opp i anus, med andre ord, ca.5 gram, og du er kokka i ihverfall 10 timer. Det er en god deal.
Lag deg crack og røyk det.
Sist endret av bacongull; 26. januar 2014 kl. 08:34.
Hva med en kraftig speedball mens han er i gang, det er jo det diggeste....