Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3704
Jeg vil på en av disse festivalene, men hvilken velger man hvis man ser bort fra line-up? Setter pris på argumenter for og imot.
Ozora er i august, bedre klima,
S.U.N. er i juli, det koker.
-Ozora varer 1 dag lengre enn SUN.

-Det gamle Ozora crewet som nå står bak SUN(?)
Kanskje Ozora dør ut nå som dette er kjent.

http://www.youtube.com/watch?v=mRAjhh0F1Hs
http://www.youtube.com/watch?v=iUx0UY6gNqA
Sist endret av nudo; 5. januar 2013 kl. 17:38.
Anyway, la oss anta jeg velger s.u.n som er fra 24.-28. Juli. Når drar man nedover og når returnerer man? Tenker det må holde å komme dagen før eller?.....
Ozora helt klart, sphongle live.
Klarer ikke helt å bestemme meg. Har en bad feeling til det nye Ozora crewet, something something evil..
Vi valgte s.u.n over ozora, drar ned et par dager i forveien og hjem en dag senere.
digg og ha litt god tid på seg der nede
Reiser du med fly? mange? Blir antageligvis å reise alene, så på utkikk etter noen å slå seg sammen med
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Har en bad feeling til det nye Ozora crewet, something something evil..
Vis hele sitatet...
It’s all about the money?
Vi reiser nedover med fly. Er meg, dama og ei venninde av dama. også er det mulig noen fler kompiser skal henge seg på, men jeg er ikke 100% sikker på dem enda.
Vi reiser nedover 2 dager i forveien for å begynne å sette opp camp, og forhåpentligvis få et smud sted å sette den opp.
Etter hva jeg har hørt så var det visst politi raid på ozora i fjor, og det trakk visst stemninga ned endel.
Og det er nok fare for at det kan skje igjen i år.
Og det er det gamle ozora crewet som står bak s.u.n etter hva jeg har forstått.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg tenker meg til s.u.n. Hvor i hungary lander dere med fly og hvordan er transport til festivalen? Jeg har reist lite, har litt noia for att jeg roter til alt å blir lost i hungary

Er dette riktig side å bestille e- tickets? http://www.hadra.net/shop/new/produc...1067&id_lang=1
Du kan ta fly til Budapest.
Vil du ha lavpris biletter anbefaler jeg å sjekke på finn.no
buss til festivalen kan du bestille her: http://goodtrip.hu/
Og du kan lese mer om billetter her: http://sunfestival.info/2013/ticket-info/
Takk bhadra. Har tickets i orden nå, nå må jeg planlegge reisen. takk
Bare hyggelig!
Ønsker deg en fantastisk reise!
Gleder meg vilt Noen tips eller? Hva er must å ta med på festival f.eks
Sist endret av FranzLiszt; 9. juli 2013 kl. 23:51.
Tja.. Godt humør?
Det kan være greit og ha med fler par med sko iallefall, og noe lys til og ha i campen om kvelden / natta.
og telt, sovepose, liggeunderlag, sitteunderlag kan jo være greit.
Også skal vi ha med oss hengekøyer og litt diverse sånne ting.
Dette blir vår første gang på en festival som dette, så jeg må nok lese meg litt opp til hva man bør ta med seg.
Ligger nok masse info på nett om dette bare man bruker google litt.
Jeg har fått noen tips fra kompisene mine som var på freqs of nature i fjor bare.
Vi legger vanligvis feriene våre til Amsterdam eller syden, men i år blir det 2 ferier på oss, så da blei den 2. ferien vår festival.
Så dette er forsåvidt ganske nytt for meg og.
Gaffateip, kniv og hodelykt.

Jeg kommer til å henge opp det Bhutanesiske flagget i campen vår, så hvis noen vil stikke innom å si hei, så er det bare å speide etter det.

Sees på S.U.N.
Takk for tips!
Takk for tips ja! Dette er nytt for meg også Bhadra, noe som gjør det enda mer spennende. Jeg skal se etter flagget mental, jeg reiser forsåvidt alene. Så håper å treffe noen norske mennesker der
Jeg skal prøve og få dratt med meg et norsk flagg nedover, som jeg skal henge i campen.
Da går det kanskje ann og få øye på oss og.
Jeg reiser nedover med 2 jenter. Forloveden min og venninda vår.
Alle de andre som skulle nedover har trekt seg av ulike grunner.
Så da er det bare å holde utkikk etter en camp med norskt flagg, en langhåra dude med bart og skjegg og 2 kvinnfolk
Kult, skal holde utkikk
Da er jeg klar for S.U.N. !! Håper vi treffes der.
10 dager igjen til avreise nå, begynner og få litt reisefeber!
Fått handlet inn litt ting som trengs til festivalen i dag, blandt annet en presenning jeg tenkte å henge over telta, sånn at den skjermer for sola.
Jeg tror den vil komme godt med.
Ikke dumt Bhadra! Har selv skaffet meg et solseil til å få til noe skygge av.

Andre tips til hva som er greit å ha med seg?
Våtservietter er alltid lurt og ha med seg.
Hvis du vil vaske deg litt eller har vært på do eller noe.
Gjerne for barn, for de inneholder ikke så mye kjemikalier.
Kanskje et lite førstehjelps skrin? tilfelle hvis et eller et annet, kan være greit og ha plaster og lignende liggende hvis du skal ha et lite uhell av noe slag.
Solkrem er greit og ha med seg..
Kommer ikke på så mye mer i farta her nå, men jeg kan jo skrive mer hvis jeg kommer på noe.
Er tips til flere ting man bør ha med lenger bak i tråden her og.
Jeg skal også til SUN!
Skal campe med en ganske stor gjeng nordmenn.
Kanskje vi treffes!
Tøft!
Jeg kommer til å henge opp et norskt flagg i campen, også kommer jeg til og ha presenning hengende over telta, så da er det bare å holde utkikk å komme innom å si hei om noen skal føle for det
Kult att mange norske skal nedover! Hvordan er det med mat? Er mat og vann tilgjengelig 24/7? Fant ikke noe informasjon om mat/kjøp på nettsiden .
Vannkraner er vel plassert litt her og der, og mat pleier å serveres hele døgnet.
men veit ikke hvordan det er med mat hvis man kommer nedover flere dager i forveien, sånn som vi gjør.
Så det må jeg finne ut av.
Ser ut som kompisen min måtte prioritere familie.. Så jeg kjører alene. Hadde vært greit om noen vil slenge seg på eller noe.. Er i Hirtshals Søndag kl 1900.. Tar muligens å cruiser en liten omvei innom Fristaden.

Jeg har også en ledig bilett til danskebåten fra Stavanger, Søndag kl 1000.

Byttes i selskap.
Seat taken! Men er plass til 2 stk til i bilen om noen er med fra Hirtshals evt. et sted på veien! Folk med AIDS er ikke velkommen. Beklager.