Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1563
Har selv tatt min del av det kjemiske sortimentet oppigjennom åra og må si at jeg rynker litt på nesen når jeg leser propagandaen til div antidop grupper. Er fullstendig enig at dop er farlig og sånn og sånn men lurer litt på om det er folk her som tør påstå at de har hatt bivirkninger etter avsluttet bruk/misbruk Har selv ikke merket noe som helst, er vel ca et år siden jeg tok den forrige turen. Så er det noen som vil dele noen tanker her ?
Er ikke sikker på om dette er bivirkinger eller ikke, men jeg tok 15 piller av ritalin og noe annet jeg ikke husker hva var i farten. Uansett, jeg følte at det kribla i bena mine
noen dager senere. Jeg ble også svimmel og ør når jeg spytta, og jeg tok et stoff som jeg er for flau til og si her.. Men: Har besvimt noen ganger etter det.. Sykt ekkelt! Uansett, hold dere unna dop! ingen ting godt kommer med dop!
kjemiske sortimenter ødelegger deg i lengden. jeg merket at jeg blei ganske sløv i hodet og vanskelig for å huske ting etter en periode med mdma i forfjor. men etter en stund er du back on track liksom. men jeg vil alikevel ikke anbefalle noen å ta E.
det kommer ann på personligheten din og psyken din om du tåler det eller ei.
Hmf,veldig interessant spørsmål.
.. og som den perfekte Stormen sier, vanskelig å vite om konkrete endringer kommer fra drogorna, eller andre naturlige ting.

Noe har endra seg over det siste året, selvsagt .. HDDP er en ikke uvanlig sak for mennesker som har vært bortpå litt, og personlig er ikke øynene mine alltid helt i vater.
At dette har naturlige årsaker, jeg har _sykt_ skjeive hornhinner, er fullt mulig, men jeg synes å merke det bedre nå enn før.

På en annen side føler jeg meg mer åpen for stimuli, som foreksempel at musikk, film og slike ting "beveger" meg mer..
Har også kanskje hatt en litt "åndelig" åpning, har faktisk vært litt mer bortpå østlige religioner.
Fått litt mer avsmak for autoriteter og andre begrensende personer, også, faktisk ..
Vet at dette er _veldig_ stereotype psykonaut/friker/Ingvar Ambjørnsen-type shit, men jeg må jo si at akkurat det appelerer litt til meg.

Om jeg ville ha gjort noe annerledes?
Ikke for spenn!, og jeg gleder meg _stort_ til fremtidige reiser i tid, rom og eget hode.
breed: nydelig svar
hadde E ikke hatt så mange bivirkninger hadde jeg og tatt det mere. ingen tvil om at det er det feteste dopet. men jeg er så tynn og skrøpelig(lol) at jeg merker bivirkninger med engang.
sorath: sant nok, men jeg tenkte mer på langsiktige bivirkninger. man merker jo man blir litt smårar når man tar det ofte. er det ingen her som har opplevd noe skikkelige bivirkninger som har rivd litt i hjernebarken da ? at man tror man har vært gro harlemt eller lignende ? hehe