Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2035
Tok 40mg i går og husker et par timer utover kvelden at jeg tenkte det var bortkasta og at jeg ikke skjønte hva folk mener med rus på sobril, så lagde jeg meg mat og gikk å la meg. I dag husker jeg at jeg lagde maten og la meg men ikke at jeg spiste den så måtte til og med sjekke i ovnen om den fortsatt stod der xD

Ingen følelse av buzz eller digg eller chill i det hele tatt men tydeligvis et kort blackout før jeg sovna. Er det sånn rusen på sobril er eller tok jeg for lite?
Avslappet og beroliget tilstand psykisk. Bekymringer blir mindre.
Sobril er det Benzoet med minst kroppslig følelse/rus spør du meg.

Blander du inn noen slurker Alkohol eller trekk med røykings har du plutselig en mer merkbar rus.
Sist endret av krystallkongen; 13. januar 2022 kl. 21:49.
Jeg bare sover på det jeg.
Funker som faen.
Digg å fjerne fyllesjuke på også
Mk1
Trådstarter
Sitat av helvetesidiot Vis innlegg
Jeg bare sover på det jeg.
Funker som faen.
Digg å fjerne fyllesjuke på også
Vis hele sitatet...
Ja jeg sov som en shtein! Det var digg!!!! Hadde bare fått inntrykk av at sobril gikk an å ruse seg på men det er bortkasta til det da? Hvorfor er leger så strenge med sobril da egentlig?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar det gjerne bare hvis jeg har uro i kroppen og angst.
Da letter alt det kjipe og en får ro, og det er jo nettopp det sobril er for.

Ta et par øl først og en pille eller to så får du sikkert litt funk, eller vent til en dag du har hangover, da kjenner du den forsvinne.

Sobril blir man avhengig av på den måten av at, hvis du har tatt det en stund og holder opp.. så får du abstinenser som uro, og må ta en sobril for å få vekk det igjen. Derfor en skal være forsiktig med det, og derfor leger ikke gir det ut til hvem som helst når som helst.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ordentlig alkohol hangover forsvinner ikke av sobril.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ordentlig alkohol hangover forsvinner ikke av sobril.
Vis hele sitatet...
Nei, det gjør det ikke, men man får en mer behagelig hangover med et par sobril.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, det gjør det ikke, men man får en mer behagelig hangover med et par sobril.
Vis hele sitatet...
Det er noe e kan skrive under på
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 mg er en perfekt dose for meg og jeg veier hundre kilo. Den dosen tilsvarer 1 mg alprazolam . En grei og lett buzz som er usynlig for andre og gjør meg lettere å ha med å gjøre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ordentlig alkohol hangover forsvinner ikke av sobril.
Vis hele sitatet...
Så hvis jeg tar 1 gram sobril så er jeg enda fyllesjuk? Det forklarer jo hvorfor jeg ikke fikk effekt.
Sobril er medisin mot angst. Sliter du ikke med angst, vil effekten være ganske likegyldig vil jeg tro.

Mye av velbehaget med sobril er nok heller fraværet av angst.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sobril er ubrukelig som rusmiddel men effektivt mot mild angst