Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1899
Symptomer 1,5 time etter inntak av amfetamin. Sniffer der mest, droppet det istad:

Puls stort sett regelmessig, men kommer noen sekunder med økt puls. Da kan jeg kjenne svimmelhet. Noen ganger har hjerter hoppet kraftig over et skal og gir meg kraftig ubehag akkurat når det skjer.

Mest varmt, men innimellom blir jeg kald.

Føles tungt å puste, og at jeg kjenner hjertet slå.

Har kun kun blitt skikkelig slapp etter hver justering, men den forrige som var den siste

Blodtrykk 120/70 (pleier ha 105/65

Innimellom kvalme

Og klamme hender
Sist endret av UpsAndDowns90; 11. januar 2022 kl. 09:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du vært våken lenge? Er det lenge siden du har spist?
Tror jeg ville ha drukket en del vann hvis jeg var deg. gjerne mat også
Anonym bruker
"Plaprende Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres litt ut som nedtur etter lite mat og mangel på søvn. Da begynner kroppen å si i fra, svimmel, hjertedunk og noia.

Men hvis dette kommer etter noen timer etter første justering, så har du kanskje tatt for mye?
Kan være du også har fått opphengt i å lytte på kroppen. Prøv å aktivere deg litt, sett på musikk å bruk kroppen litt.
Men ikke ta mere, kanskje ikke dagen din i dag...
Bare jeg som syns dette høres ut som noe hjerte greier? Typ hjertearytmi els?

Uregelmessig hjerterytme, svimmelhet og tungpustet er ihvertfall litt alvorlige symptomer på det. Spesielt mtp at du blir svimmel og tungpustet når hjertet slår uvanlig.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Bare jeg som syns dette høres ut som noe hjerte greier? Typ hjertearytmi els?

Uregelmessig hjerterytme, svimmelhet og tungpustet er ihvertfall litt alvorlige symptomer på det. Spesielt mtp at du blir svimmel og tungpustet når hjertet slår uvanlig.
Vis hele sitatet...
Kan jo være det, men ikke uvanlig for meg å oppleve dette på nedtur vertfall.
Tar fart meget sjelden, men får alltid nedtur med høyt blodtrykk og hjertebank hvis jeg ikke har benzo.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
RIng legevakta for sikkehetsskyld. Tenker det er bedre og være sikker en at noe fælt skjer.

Anbefaler alle om dere er stressa over noe med helsa å bare ringe legevakta og forklar dem situasjonen så tar de en vurdeing utifra det. De er ikke ut etter og ta deg eller noe de vil bare hjelpe.
Det at du får sekunder med episoder av økt puls tungpust osv og svimmel er symptom på supraventrikulær takykardi, ville kontaktet legevakt om dette er helt nytt for deg
Høres ut som angst, men ville uansett fått det sjekket av lege så du er på den sikre siden. Arytmi kan også føles slik, og skal ikke kjimses av selvom det som oftest er uskyldig. Lever med arytmi og takykardi, og opplever stadig slike episoder. Men for deg hvor dette er nytt hadde jeg tatt en sjekk for å være på den sikre siden.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper også det er angst. Har flere ganger sittet med så høye skuldre at de dekker øra på amfetamin og kjent etter symptomer. De fleste passer godt inn etter litt tenking, særlig hvis man har speeda lenge og er stiv i kroppen. God medisin mot dødsangsten er å aktivisere seg lett fysisk i slike tilfeller, gå en tur f.eks. i stedet for å justere på nytt. Speedfreaks som holder ut i tiår etter tiår tror jeg i tillegg til sterk psyke også har lært seg å dosere med fornuft.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brystssmerter, klønete hjerterytme og slikt er ikke helt uvanlig når man tar amfetamin. Har vært undersøkt av lege flere ganger, har hatt puls på 160, og blodtrykk på 110/165 og legen har bare sagt at det er sånn som skjer da man tar stimulanter og foreslått mat og søvn og sendt meg hjem.
Jeg glemte av denne tråden, men det ble bedte etter å ha tatt benzo. Hadde holdt på helt siden fredag. Var nok en mild overdose.