Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1511
Er merkene/arrene man får etter å ha brukt sprøyter permanente? I starten gikk merkene bort etter et par dager, men har ikke latt armene få så mye fred i det siste og nå ser det ikke ut som at merkene vil forsvinne med det første
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av m0lly Vis innlegg
Er merkene/arrene man får etter å ha brukt sprøyter permanente? I starten gikk merkene bort etter et par dager, men har ikke latt armene få så mye fred i det siste og nå ser det ikke ut som at merkene vil forsvinne med det første
Vis hele sitatet...
Har kun skutt en gang, og har et arr der jeg ble skutt på, dette er 2 år siden. Var tre-fire bomskudd, og et som traff.


Men arret er umulig å se nesten, må lyse med lykt for å se det.
Spørs helt på hvor store og dype arrene er. De blir nok uansett bedre med tiden men er ingen garanti for at de forsvinner helt.
Selv måtte jeg tattoovere over arrene på venstre arm for å skjule de.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lær deg at sporene etter idiotiske ting du driver med og utsetter deg selv for sjelden går helt vekk.

Jeg har selv drevet med selvskading noe som jeg angrer bittert på og for svi for hver gang jeg viser meg skjorteløs.

Lær deg å lev med det og slutt å gjør idiotiske ting mot deg selv, en falsk lykke som varer kun en kort periode. Stå i så fall for de arrene du får.
Det blir arr over tid som ikke forsvinner. Jeg har hatt tusentalls nåler i meg pga. sykdom og det blir mer og mer problemer med både hud og årer for hvert år.
En liten tatovering kan gjemme arrene, hvis det er noe som kan være aktuelt for deg.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg holdt på noen år, men rullerte alltid mellom 8 forskellige årer. Har ikke et merke nå, noen år etter jeg la speeden på hylla.

Trikset er å la årene hvile mellom skuddene, så fungerer de som de skal, og det blir ikke merker.

Aner ikke hvor ille ditt ser ut. Det kan bli mye bedre, men det kan også være nødvendig med tatovering.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lær deg å lev med det og slutt å gjør idiotiske ting mot deg selv, en falsk lykke som varer kun en kort periode. Stå i så fall for de arrene du får.
Vis hele sitatet...
Det er da ingen falsk lykke, man er jo helt klart lykkelig på ekte.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det er da ingen falsk lykke, man er jo helt klart lykkelig på ekte.
Vis hele sitatet...

Det er jo forsåvidt ikke det. Blir litt som hamsterhjulet, man tror man blir lykkeligere, men det er jo uten tvil ikke ekte lykke, eller?
Jeg tenker det kan gi lykke i starten, men det vil jo ingen ende ta for de som forsetter med det, og alt av grums en sånn livstil fører med seg. Om det finnes noe helvete, så er vel det noe av det nærmeste man kommer helvete på jord tbh, eller?


Ts: kommer veldig an på hvor mange skudd du har tatt til nå. Hvor renslig og dyktig du har vært til å sette dem osv. Har du ordentlig arr vil dem nok ikke gå vekk, men du vil se noe forbedring med tiden.