Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1199
Hva er beste løsning på dette? Har ikke så greie på dette men fins det noe alle vips som kan brukes mellom Norge og Sverige?
Jeg har brukt PayPal en gang da jeg skulle sende kr noe til en i danmark.
Det funka super lett, men begge må ha en PayPal konto da tror jeg.
Kanskje det har kommet noe nytt og enklere siden den tid =)
PayPal er nok det enkleste ja.
Sverige har Swish, som tilsvarer Vipps, men ingen av desse går over landegrensene.
Revolut og Wise er også alternativer om man ikke vil bruke PayPal.
Wise fungerer fint for meg. Jeg bruker det til å betale ned på lånet mitt i Norge, og jeg bor i Danmark.
Trådstarter
25 0
Flere så mente de ikke fikk til og sende på paypal fra Sverige? Kanskje det bare er tull, eller noe innstillinger man må gjøre kanskje? Takk for svar
Betaler til en fyr i Sverige hver 3 måned gjennom paypal. Aldri opplevd problemer.
Jeg bruker normal bankoverføring. Kostet 35 kr i gebyr i fjor. Tar et par dager da.

En annen mulighet er Western Union. Men ganske dyrt, dog er det framme på få sekunder. Tror ikke mottager trenger en WU-konto, men en WU-agent må besøkes for å få ut pengene.