Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2446
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk en meget suspekt melding på Wickr for en drøy time siden, vet ikke hva dere tenker? Ser ikke for meg at det er så lurt å svare jeg, eller tar jeg feil?

''Hei alle sammen!
Lenge siden sist ja..
Det er ikke så mange andre måter og si det på. Satan for en elendig dealer jeg har vært siste halve året. Glemt å sende ut meldinger med info om nye produkter og vanskelig å få tak på. Har vært veldig opptatt hele semesteret med nytt studie og andre forpliktelser som har ført til en sterk nedprioritering av dere alle.

Sender ut denne meldingen for å få en oversikt over hvem som fortsatt holder til her i Trondheim og hvem som fortatt ønsker hjelp med anskaffelsen av ulike rekreasjonelle og medisinske produkter.
Ettersom jeg gir meg nå ønsker jeg å sende dere videre til en god kollega som virkelig har sysakene sine i orden og vil være en stabil og lett og forholde seg til dealer.
Jeg er litt redd for at mange av kundene mine har forsvunnet til andre ettersom jeg ikke har vært så aktiv her. Ønsker derfor, i julens ånd, og gi ett gram helt gratis med sativastrainen Amneiza haze til de av dere som ønsker å fortsette handle av min kollega i fremtiden.
Håper å høre dra dere.
Mvh X
''
Rinkebysvorska‘n
For meg så synes jeg han høres legit ut.

Tror ikke snuten har lov til å "lokke" deg til å bryte loven på den måten der. Tror det blir regna som provokasjon eller hva det heter.
Denne nye "gode kollegaen" har kjøpt kundelista til dealeren din, basically.
Anonym bruker
"Arbeidende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mest sannsynlig ble plug brukeren kjøpt av en annen dealer.

det er ulovlig av politiet å "lokke" deg til slikt som Makkamann1 skriver, så hvis det er politi, så har de gjort noe feil og kan ikke straffe deg
Anonym bruker
"Arbeidende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
det er ulovlig av politiet å "lokke" deg til slikt som Makkamann1 skriver, så hvis det er politi, så har de gjort noe feil og kan ikke straffe deg
Vis hele sitatet...
bare å true med en advokat så tør de ikke, fordi den saken vinner de aldri
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han her virker som en seriøs dealer. Ellers hadde han ikke gitt smaksprøve på 1g. Sier ikke at det er all verdens, men dersom du tilbyr det har du noe å bevise, for du skal dekke over det du går i minus, relativt nyoppstartet som han tilsynelatende er. Tipper han har bra varer
Anonym bruker
"Skeptisk Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bare be han vise ansikt med en lapp med dagens dato det så finner du fort ut om det er han du kjenner eller om det er snuten.
I rettsaken min skrev snuten fra en meldingsapp fra en nylig pågrepet sin tlf til en annen involvert i saken og spurte hvor han var og utga seg for å være han som var arrestert så de kan gjøre sånt.
Det kan være snut og det kan være legit, om du vil være 100% trygg så kjøp heller på deep web.
Anonym bruker
"Skeptisk Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dial-up Vis innlegg
Det kan være snut og det kan være legit, om du vil være 100% trygg så kjøp heller på deep web.
Vis hele sitatet...
Da kan man ikke være sikker på kvaliteten på varene eller om man i det hele tatt får noen varer. Man kan heller ikke være sikker på hvor forsiktig selger er med adresse og navnopplysninger på kunder og plutselig blir selger tatt og politiet har masse bevis mot hele kundekretsen også.
Beste er alltid å kjøpe face to face av noen man stoler på
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Politiet i Norge bruker alltid skitne triks, hadde vært forsiktig..
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
dreit rett og slett i det fordi jeg ble ukomfortabel med hele greia, 1 gram er ikke noe jeg gidder å gå ut døra for
Kan legge til at politiet har infiltrert wickr. Tror det var fransk politi