Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 677
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
god combo? tenker mef først også amf når det begynner å gå ut for å opprettholde?
mefedron er veldig stimulerende da, jeg hadde aldri lagt på mer stimulanter oppå der. Jeg fikk nystagmus ut av hælvete bare av kun mefedron. Alle håra sto rett ut, jeg var super sensitiv og alt var skrudd på 120%. Klarte nesten ikke prate eller bevege meg. Satt og skalv i en vanvittig eufori og overstimulans, men trodde samtidig at alle rundt konspirerte mot meg. Prata koder og shit.
Å skulle frese på med speed etter en skikkelig mefedron tur tror kan bli en påkjenning for psyken. Spørs hvor godt ditt er skrudd på og hvor god du er til å lande, men jeg er ganske sikker på at de to stoffene ikke forbedrer hverandre. Tviler på at du finner samme formen du først hadde med mefedron hvis du fortsetter med speed etterpå, kan hende det blir skuffende. Hadde spart det til to forskjellige anledninger eller funnet en annen kombo
Sist endret av Bothrops; 15. desember 2021 kl. 05:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mefedrone fortsatt mulig å få tak i?