Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2043
Heisann!

Post dine beste Black Friday/week tips!
Blir happy om noen kommer med tips til laptop under 10k. Jeg er dum innen emnet, og aner ikke hva jeg skal se etter. Noen som har noen forslag?
Sitat av subscribe Vis innlegg
Blir happy om noen kommer med tips til laptop under 10k. Jeg er dum innen emnet, og aner ikke hva jeg skal se etter. Noen som har noen forslag?
Vis hele sitatet...
Spørs vel helt hva du skal bruke den til
Sitat av subscribe Vis innlegg
Blir happy om noen kommer med tips til laptop under 10k.
Vis hele sitatet...
Definitivt beste tilbudet jeg fant er Asus ZenBook 13 OLED UM325UA-PURE10, nylig satt ned fra 10k til 8k.

Her er søk på prisjakt med filter (for cpu og ram) som ekskluderer alt som er avleggs.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Definitivt beste tilbudet jeg fant er Asus ZenBook 13 OLED UM325UA-PURE10, nylig satt ned fra 10k til 8k.

Her er søk på prisjakt med filter (for cpu og ram) som ekskluderer alt som er avleggs.
Vis hele sitatet...
Takk! Det er nettop det, jeg er så blå på der her at jeg aner ikke hva som trengs for at det skal gå smooth og fungere til enkle spill, stream og div hverdagsbruk. Det der hjelper meg langt på vei.
pass på at den har mye minne. helst 16gb
Trådstarter
57 2
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
https://www.power.no/data-og-tilbeho...-pc/p-1164245/

Denne pcen er ekstremt mye for pengene
Vis hele sitatet...
Enig i det med tanke på gpu priser. Men sku gjerne sett en bedre cpu og at den var minimum 1000.-i avslag. Men bra tilbud med tanke på gpu priser
Har ikke sett på tilbud engang, ingen grunn til å skape et kunstig behov
Trådstarter
57 2
Sitat av Gloss Vis innlegg
Har ikke sett på tilbud engang, ingen grunn til å skape et kunstig behov
Vis hele sitatet...

Det er fortsatt opp til den enkelte om man ønsker/har behov for å handle. Men ser poenget ditt.