Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1023
Anonym bruker
"Farlig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har jeg endelig fått tak i ett par lapper med LSD, det var så godt som umulig. Nå, tingen er at min samboer ønsker å dosere ned denne 150ug lappen til 1/10 til ca 15ug med hjelp av destillert vann. Jeg har tenkt og kjøpe ett slikt lite pipete og fylle dette opp med lappen og destillert vann. Er det bare og ta lappen, legge det ned i 100dråper vann og så bare ta til seg 10av disse? Det er ikke værre?
Det stemmer. Evt sprit.
En gang jeg skyldte ut en flaske med syre og prøvde å oppbevare restene i et syltetøyglass med sterilisert vann så ble glasset "contaminated" og vannet mitt med syre oppi mugna så vær litt obs hvis du går for denne metoden. Hadde brukt sprit (eller helst spist hele lappen samtidig).

Lapper blir jo som regel dyppet i LSD løsning og skal i teorien være jevnt ladet med virkestoff. Tror dere bare kan skjære den opp i småbiter assa
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg

Lapper blir jo som regel dyppet i LSD løsning og skal i teorien være jevnt ladet med virkestoff. Tror dere bare kan skjære den opp i småbiter assa
Vis hele sitatet...

Lappen blir ikke dyppet i lsd, da hadde den sparka godt :P Man drypper som regel 1 dråpe på lappen. Noenganger flere dråper.

Så det er ikke gitt at det er helt gjevnt fordelt på lappen.
haha, ja for det er jo klart at folk gidder å sitte og dryppe ti tusenvis av lapper for hånd, istedenfor å bare dyppe hele ark i en LSD løsning.
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
haha, ja for det er jo klart at folk gidder å sitte og dryppe ti tusenvis av lapper for hånd, istedenfor å bare dyppe hele ark i en LSD løsning.
Vis hele sitatet...

Er mulig noen dypper et helt ark i lsd, som selger i veldig stor skala. Men, da må de ha rimelig kontroll på hvor potent løsningen er. Får å vite hvor mye som er på hver lapp. Hvis man kjøper lapper direkte fra de som lager lsden kan jeg være med på det.

Min erfaring er at lsd blir solgt videre til de som selger til enkeltpersoner i flasker/flytende form.
Har endel venner/bekjente som selger/har solgt Lsd. Så har endel anekdotiske bevis på hvordan det funker i diverse miljøer. Der er det ihvertfal vanlig at man kjøper en flaske lsd og drypper på hver lapp/sukkerbit.


Mulig det er vanlig i andre miljøer og bare kjøpe store mengder ferdig dryppa lapper.

Men, poenget er ihvertfall at du ikke kan vite at det er jevnt fordelt på en lapp :P Så hvis du skal mikrodosere nøiaktig må du løse lappen opp i veske
Sist endret av ReeferBear; 12. oktober 2021 kl. 11:03.
Anonym bruker
"Farlig Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Folk gjør begge deler, er ikke som om det ene utelukker det andre som fysisk mulig. Smådealere drypper, store bulkselgere dypper. Derp.

Men takk for svar, da blir det alkohol, ikke destillert vann.

Enda ett spørsmål: hva slags beholder ville dere brukt? Jeg kunne kjøpt en slik glassdryppert til 10ml eller noe, men føler at da hadde det blitt så mye "bunnslam" igjen til slutt som drypperten ikke hadde fått med seg. Hva ville dere brukt?
Større volum alko kanskje? Istedenfor å stresse med dryppert.

Aldri hørt om folk som selger lapper som ikke kjøpte dem ferdig dosert. Bare vært borti folk som drypper sukkerbiter eller godis fra flasken sin. Litt kjekkere å gå på butikken og kjøpe sukker for en slikk og ingenting, istedenfor å bestille blotter ark som
er dyrt og sketchy og sitte og dryppe hver eneste bittelille bit. Sikkert noen som har gjort det, men da er du ikke helt vettu spør du meg da.
Sist endret av Oslomann(26); 13. oktober 2021 kl. 14:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.