Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 992
Cipralex og nitrous oxide er det farlig kombo? Eller går det fint og blande?
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan jo finne tråden fra forrige helg hvor en gutt døde av lattergass også revurdere om du vil gjøre noe så idiotisk selv
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her har du den https://freak.no/forum/showthread.php?t=327860

Politi og leger advarer sterkt mot å bruke det pga den store risikoen for alvorlige skader.
Sitat av uerigert daddel Vis innlegg
Cipralex og nitrous oxide er det farlig kombo? Eller går det fint og blande?
Vis hele sitatet...
Er ikke rapportert at det er farlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan jo finne tråden fra forrige helg hvor en gutt døde av lattergass også revurdere om du vil gjøre noe så idiotisk selv
Vis hele sitatet...
Ikke driv med skremsel propaganda.
Lattergass i seg selv er så og si ufarlig, men man må være forsiktig med å få oksygen i mellom trekk av lattergass. Hvis jeg husker riktig hadde vedkommende som døde tatt en uansvarlig mengde patroner på engang og i tillegg blandet med alkohol.

Hold deg til en patron om gangen og ikke sitt å pust i ballongen mer enn 30sekunder, så tror jeg det går helt fint
Sist endret av Bolebenny; 9. oktober 2021 kl. 10:03. Grunn: *
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke skremselspropaganda. Du har rett i at gassen i seg selv er lite farlig, men det er fordi den blandes med oksygen i tanken hos f eks tannlegen.
Når man kjøper patroner består de av 100% gass og hjernen, blodet og lungene trenger oksygen for å fungere. Inhalerer man kun gass uten oksygen kan det gjøre stor skade på hjernen og lungene!

Man dør ikke fordi man bruker det påvirket av alkohol men pga nettopp metoden du nevner hvor man Inhalerer gassen fra en lukket ballong uten oksygen.
Det hjelper ikke å puste inn oksygen i mellom trekkene fra ballongen eller posen for plutselig er trekket med gass vært så stort at hjernen får oksygenmangel og da er skaden allerede skjedd. Anbefaler deg å lese tråden og lese mer på nett om hvorfor helsepersonell advarer mot dødelig lek med lystgass.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke skremselspropaganda. Du har rett i at gassen i seg selv er lite farlig, men det er fordi den blandes med oksygen i tanken hos f eks tannlegen.
Når man kjøper patroner består de av 100% gass og hjernen, blodet og lungene trenger oksygen for å fungere. Inhalerer man kun gass uten oksygen kan det gjøre stor skade på hjernen og lungene!

Man dør ikke fordi man bruker det påvirket av alkohol men pga nettopp metoden du nevner hvor man Inhalerer gassen fra en lukket ballong uten oksygen.
Det hjelper ikke å puste inn oksygen i mellom trekkene fra ballongen eller posen for plutselig er trekket med gass vært så stort at hjernen får oksygenmangel og da er skaden allerede skjedd. Anbefaler deg å lese tråden og lese mer på nett om hvorfor helsepersonell advarer mot dødelig lek med lystgass.
Vis hele sitatet...
Det er riktig det du sier, men så lenge man holder seg til en patron om gangen og ikke puster i ballongen i mer enn 30 sekunder, og tar pauser i mellom hver ballong, har du ingenting å frykte.

Du får ikke oksygenmangel på 30sekunder, da hadde jeg blitt hjerneskadet av å dykke...

Jeg og mine venner har holdt oss til denne metoden utallige ganger, og det er veldig trygt.
Sist endret av Bolebenny; 11. oktober 2021 kl. 09:36. Grunn: *