Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1250
Vis jeg drar til legen for å avgi urinprøve fordi jeg er dårlig. Og har tatt speed vises det da?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du tar urinprøve for å sjekke deg for sykdommer, så sjekker de ikke for bruk av rusmidler.
E det ikke bare enklere å ikke ta amf?
Virka jo som du har veldig noia når du har laga 5+ inlegg om amf å urinprøver de siste 2 dagene?
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du virkelig er så redd for å bli tatt, hvorfor ikke bare vente en uke før du bestiller legetime? Speed pleier ikke å vær i kroppen lengre enn 4 dager. Et annet spørsmål er vel om du egentlig er syk, eller om du bare føler de dårlige bivirkningene av speed, med tanke på det fremdeles er i kroppen din.
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei det vil ikke vises, de ser etter spesifikke ting som du og legen din har pratet om i forveien.

F.eks jeg dro til legen fordi jeg hadde vondt i ene ballen min så jeg ble usikker på testikkelkreft, selv er jeg daglig bruker.
nothing.



Om de skal se etter rus så må de spørre deg direkte om du er villig til å ta en rusprøve.