Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 926
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Som tittelen tilsier er jeg på jakt etter en ganske sterk og smakløs snus. Har egentlig ingen problem med smaken og snuser for det meste hvitt. Derimot så er jo for eksempel hvit snus fylt med sterk mint som oftest eller andre ting. Lurer på om det finnes en hvit snus uten minttilsettingfinnes, eller en brun snus HELT uten smak?

Takk for svar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei! Som tittelen tilsier er jeg på jakt etter en ganske sterk og smakløs snus. Har egentlig ingen problem med smaken og snuser for det meste hvitt. Derimot så er jo for eksempel hvit snus fylt med sterk mint som oftest eller andre ting. Lurer på om det finnes en hvit snus uten minttilsettingfinnes, eller en brun snus HELT uten smak?

Takk for svar
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vil ha smak så gå får en eller annen superwhite (helhvit) ikke normal hvit.

Snuser pers epok freeze, funker bra den
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har brune snustyper som kun smaker tobakk, den smaker kommer man ikke unna ved mindre man da tilsetter andre smaker.

Sjekk igjennom utvalget her:
https://www.snuslageret.no

Står hvilken smak de forskjellige typene har og de som er med "Tradisjonell" smak er vel det du da er ute etter.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm, vet ikke hva du mener med helt uten smak, men synes skruf white smaker lite. Kan være fordi jeg har snust det i 10 år, ikke vet jeg.
Du får kjøpt nikotin enkelt. Valgfritt granulat. Kjøp poser til hjemmeproduksjon, vis prosessen her.
Sist endret av Relevant; 13. oktober 2020 kl. 20:47.
G3 TNT synes jeg er ganske smakløs med hint av tobakk
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du får kjøpt nikotin enkelt. Valgfritt granulat. Kjøp poser til hjemmeproduksjon, vis prosessen her.
Vis hele sitatet...
Hvor får du kjøpt nikotin i granulat?
Har plenty med flytende nikotin, men granulat har jeg aldri vært borti
Sitat av Beron Vis innlegg
Hvor får du kjøpt nikotin i granulat?
Har plenty med flytende nikotin, men granulat har jeg aldri vært borti
Vis hele sitatet...
Vær kreativ, lag selv. Heck, bruk bomull.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siberia rød å hvit eske sterk null smak