Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1560
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Har en god del psykedelisk erfaring (3 år ca). Rundt 20 trips under beltet. Har endelig fått henda mine på DMT. I denne eksentriske rusen av å i det hele tatt få tak i dette molekylet, glemte jeg helt å tenke på hvordan jeg skal ta det. Man blir visst fullstendig slått ut etter et par hits, så å blande det i en j eller med tobakk går jo ikke. Hvordan skal dette inntas? En annen ting er, kommer man noensinne ned igjen ifra en DMT-trip? Har tatt masse ifra trippene jeg har hatt, og de har spilt en stor rolle på hvem jeg er idag. Derimot, vil DMT forandre meg fullstendig i masse større grad enn sopp og lsd?
Røyk det i chillum/pipe.
Tror det er individuelt akkurat hva du tar med deg tilbake fra "den andre siden" men for min del fjernet det (for en periode) mye eksistensiell angst. "En-heten" og egodød man får oppleve har siden gjort meg mer empatisk. Jeg hadde også en opplevelse hvor jeg ble kvitt mye åndelig baggasje. Har egentlig skrevet en tripprapport jeg vurderer å poste.
Mener å ha lest at molekylet ikke tåler å bli røyket i en sigg/j, og da vil destrueres i direkte kontakt med fyr.

Svært interessert i hvordan du opplever denne turen, så gi oss gjerne en tilbakemelding på det om du har tid? Prøvd å få tak i dmt i veldig lang tid selv uten hell
Anonym bruker
"Hylende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
DMT kan røykes i pipe eller "crackpipe." Men som Pedjeh, skriver så må du være forsiktig med å få flammen direkte på DMTen. Ta 3 store trekk og kos deg!
DMT skal fordampes. Om man legger et lag med tobakk eller weed over krystallene, så kan man antenne urten og la glørne fordampe DMT'en.
Beste metode for min del er å bruke en vaporizer, med nok plass. (Jeg bruker denne : https://vaporgenie.com/glass-sherlock-vg-vaporizer )

Du kan gjøre "sandwich" metoden der du legger urter/tobakk første lag, så OPPMÅLT DMT, så et nytt lag med urter tobakk.

Om DMT kommer i kontakt med direkte flamme er den borte for alltid.

Hvis du heller vil vape DMT rent, Vil jeg anbefale https://www.shady.no/products/black-leaf-vape-wool

Dryss DMT over litt sammenpakket wool, hold en flamme over, DMT smelter inn i wool. Putt wool i vaporizer.

Lykke til
the machine er en superb metode.

Hva angår hva du får ut av trippen med tilbake er dette egentlig minimalt sammenlignet med psykedelika som varer lengre. Det største jeg tok med meg var et mega WOW. Ellers er det vanskelig å få noe vettugt ut av et intenst DMT-flash. En økt forståelse for hva som er out there, samt tro på andre dimensjoner kan også nevnes
Sist endret av Bearass; 11. oktober 2020 kl. 19:25.
Personlig så har det enkleste og beste vært å tatt på bong. Du tar aske i brønnen, legger DMT i aska, og legger aske over igjenn.

Aska vil da virke isolerende mot DMTen, og motvirke varme og direkte flamme mot DMTen. Ta så stort trekk du greier og hold inn så lenge du klarer. Når du puster ut hiter det deg tvert og tar til en ny dimensjon:-D
https://vaporgenie.com/vaporizers/classic

Etter jeg gikk til innkjøp av denne har jeg ikke angret et sekund. Den av glass er hakket bedre, men så er den til gjengjeld dobbelte prisen. Tar fort 3-4 uker før den kommer, men det er verdt det, enkel å opperere er den også.
Har alltid røyket det som changa med weed i mixen. kan du få tak i det som trengs for å blande det med MAOI-hemmere? da blir det rare greier som varer lenge. MEN vær forsiktig med å blande med andre stoffer som MDMA og LSD(særlig alle 3+weed) . Og vær forsiktig med hvor ofte du gjør det, kan bli veldig ubehagelig ved overdrevent bruk innenfor et kort tidsrom