Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2676
Noen som vet hvor mye mn må ta for å oppnå effekt/få rus?
Sist endret av Friker; 24. januar 2017 kl. 16:55.
ArbeidsledigProletar
Noen som vet konsentrasjonen på oljen du besitter?
1 ml -5 ml
1 er da svakt og 5 er sterkt.
Men det er også folk som har tatt 10ml uten å kjenne noe.

Værtfall det jeg finner av info om doser på nettet.
Trådstarter
13 0
Ok. Greit å vite Noen som vet hvor man får kjøpt sånn dråpemåler da? Er på utkikk etter en helt ok styke på effekten.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Noen som vet konsentrasjonen på oljen du besitter?
Vis hele sitatet...
Vet dessverre ikke konsentrasonen på oljen.

Går det forresten ann å røyke oljen, slik man ville ha røyket cannabis-olje?
Sist endret av Friker; 24. januar 2017 kl. 19:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Regner med at man får sånt på et hvilket som helst apotek eller helsekost.
Det går helt sikkert, men hvor bra for kroppen det er vet jeg ikke.
Jeg har ikke hørt om røyking av olje, men mulig det går å røyke kvernet muskattnøtt. Er jo bare å prøve seg fram

Jeg har forresten fremdeles til gode å høre noen si gode ting om muskattnøttrusen, så oppdater oss med hva du syns da
Trådstarter
13 0
Sitter her og vurderer å ta dette i løpet av kvelden, men usikker på om jeg burde vente til i morgen og ta det litt tidligere på dagen. Tenkte å ta noe rundt 2-3ml. God ide eller ikke?
Hvis du har planer om å sove i natt og være uthvilt til i morgen, ville jeg droppet det. Om det er dette du lurte på?
Trådstarter
13 0
Har egentlig ikke planer om å sove, men heller litt luren på hvordan en tripp på dette virker på nattestid kontra dagtid.

Også, hvordan burde jeg innta dette stoffet? Funker det å bare blande ut i litt vann og svelge hele greia?

Tredje spm: kommer jeg til å være synllig påvirket på dette tids punktet i morgen (dvs. rundt kl. 13)?
Sist endret av Friker; 25. januar 2017 kl. 12:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har tatt store doser (for veldig lenge siden ...) og jeg var aldri synlig påvirket dagen etter, MEN ... jeg var så sjukt dårlig, sånn dårlig hjemmebrentfyllesjuk, i flere dager. Mye innsats for en veldig marginal rus ;-)
Trådstarter
13 0
Dette er da snakk om olje, noe som skal gi mindre bivirkninger i forhold til kverner pulver eller hele nøtter
Sist endret av Friker; 25. januar 2017 kl. 15:23.
Selvom oljen skal gi mindre bivirkninger så vil du nok fortsatt få en eller flere kjipe dager i etterkant.

Men du kan jo starte med å lese fra noen av disse, folk som har spurt om det samme eller som har testet det.
Både olje og det å røyke oljen.

https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=198906
http://www.bluelight.org/vb/archive/.../t-372295.html
http://herbs.mxf.yuku.com/topic/3619...5#.WIi3-32Ml4Q
https://www.dmt-nexus.me/forum/defau...=posts&t=50745
https://www.shroomery.org/forums/sho...umber/16574321
Trådstarter
13 0
Takker! Skal sjekke dem ut

Ok. tror jeg tar en litt lavere dose enn hva jeg først hadde planlagt. Terskelen er vist på så lite som 0,25ml, så lurer på om jeg ikke skal prøve meg på opp imot 0,5ml.
Sist endret av Friker; 25. januar 2017 kl. 18:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan være lurt det, ta en liten dose for å se om det er noe for deg før du hiver i deg mer av det
Virkestoffene i muskat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Myristicin
https://en.wikipedia.org/wiki/Elemicin
Man kan forresten få de til å undergå en reaksjon slik at de blir til fenetylaminer, blir slags mellomting mellom meskalin og MDA/MDMA. Er ingen Alexander Shulgin av noe slag, syntes bare at det var nevnverdig å fortelle dette . Trenger mye muskat og salmiakk eller metylamin da.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Jeg har ikke hørt om røyking av olje, men mulig det går å røyke kvernet muskattnøtt. Er jo bare å prøve seg fram

Jeg har forresten fremdeles til gode å høre noen si gode ting om muskattnøttrusen, så oppdater oss med hva du syns da
Vis hele sitatet...
Jeg er tydeligvis en av de få som får en positiv rus ut av det. Oppturen er som sopp visuelt sett, og etterhvert ler jeg og blir skev, jeg tar et par paracet først for å forhindre hodepine. Slår inn etter 4 timer, varierer på hvilken måte jeg inntar det.

Alltid vent 2 uker mellom hver gang du tar noe, helst en måned. Du kan IKKE fylle på en ny kopp etter noen timer.. Det er noe av det diggeste som er lovlig for meg.
Sist endret av Hoarse; 25. januar 2017 kl. 20:00.
Trådstarter
13 0
http://www.sciencedirect.com/science...09279714001380

Kom over dette artikkelen da jeg prøvde å finne informajon om evt. skadevirkning av dette stoffet (Myriticin) Noen som kan forklare meg hva dette betyr? Synes det hørtes litt skummelt ut. :O

Sitat av Hoarse Vis innlegg
Jeg er tydeligvis en av de få som får en positiv rus ut av det. Oppturen er som sopp visuelt sett, og etterhvert ler jeg og blir skev, jeg tar et par paracet først for å forhindre hodepine. Slår inn etter 4 timer, varierer på hvilken måte jeg inntar det.

Alltid vent 2 uker mellom hver gang du tar noe, helst en måned. Du kan IKKE fylle på en ny kopp etter noen timer.. Det er noe av det diggeste som er lovlig for meg.
Vis hele sitatet...
Hvordan vil du beskrive rusen, og hvor lenge varer den for deg?
Sist endret av Friker; 26. januar 2017 kl. 11:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Friker Vis innlegg
http://www.sciencedirect.com/science...09279714001380

Kom over dette artikkelen da jeg prøvde å finne informajon om evt. skadevirkning av dette stoffet (Myriticin) Noen som kan forklare meg hva dette betyr? Synes det hørtes litt skummelt ut. :O
Vis hele sitatet...
Uten at jeg er utdanna medisinsk personell, høres det litt kreftfremkallende ut ;=
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Friker Vis innlegg
http://www.sciencedirect.com/science...09279714001380

Kom over dette artikkelen da jeg prøvde å finne informajon om evt. skadevirkning av dette stoffet (Myriticin) Noen som kan forklare meg hva dette betyr? Synes det hørtes litt skummelt ut. :O
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke utdannet helsepersonell men jeg har noe erfaring med å lese medisinsk litteratur.
Apoptose er rett å slett celledød, altså den funksjonen som gjør at ødelagte/annerledes celler begår selvmord. Det er jo fraværet av denne funksjonen som kan resultere i bl.a. kreft.

Det artikkelen sier er at Myristicin kan indusere celledød (i friske celler så vidt jeg kan se), dette er ikke noe direkte livstruende i seg selv, da milliarder av celler dør hver dag og erstattes av nye.
Den andre delen snakker om endring av DNA-utrykkelse i en spesiell type kreftceller (leukaemia K562), jeg er ingen genforsker så hva de spesifikke genene har å si for fremtidig behandlig av leukemi aner jeg ikke.
Sist endret av Dodecha; 26. januar 2017 kl. 16:52.
Trådstarter
13 0
What? Så dette er faktisk, med andre ord, bra for deg? Eller har jeg misforstått totalt da? xD
ArbeidsledigProletar
Sitat av Friker Vis innlegg
What? Så dette er faktisk, med andre ord, bra for deg? Eller har jeg misforstått totalt da? xD
Vis hele sitatet...
Da har du misforstått ganske heftig.
Det er nok neppe noe bedre enn å ta seg ei heftig fyll.
Trådstarter
13 0
Tenkte meg nesten det :P Men ok. Planlegger å ta dette i løpet av dagen. Det eneste som bekymrer meg litt er lengden på effekten. Blir det som er 30 timers lang tripp, eller vil effekten ta av litt etter hvert?
Det begynner etter 3+ timer og det går en stund før det stabiliserer seg. Som du sikkert har skjønt varierer effektene veldig fra person til person så det er ingen fasit. PsychonautWiki sier 12 - 72 timer totalt så det er ganske rulett.
Sist endret av DfenZ; 27. januar 2017 kl. 12:29. Grunn: Skrivefeil
Trådstarter
13 0
Tror ojlen skal kicke inn etter ca. 30 min. Kan alkohol være en måte å komme ned tidligere på?

Det eneste som egentlig bekymrer meg litt er selve lengden på "trippen".
Sist endret av Friker; 27. januar 2017 kl. 16:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Friker Vis innlegg
Hvordan vil du beskrive rusen, og hvor lenge varer den for deg?
Vis hele sitatet...
Jeg fikset opp 17.7mg i går, inntok det rundt 18.00, det tok 4 timer, eller 4 og en half før første effekter. Jeg er enda høy, selv om jeg har sovet i natt(hadde latterlige ekte vivide drømmer). Jeg har også skrevet ned doser og hvor lenge før onset, hva jeg har spist osv også loggført det hver gang jeg har tatt muskatt.

For meg, så vil jeg si det er mer som å røyke tumbleweed, hodepine før du blir høy. Må vente en måned til, også ta 22.3mg. Dette er da nøtter, som selfølgelig gir mer hodepine, enn f.eks fersk olje.
Sist endret av Hoarse; 27. januar 2017 kl. 18:35.
Trådstarter
13 0
Takker for svar! Har du noen formening om hvorvidt olje gir mindre kvalme enn nøtter?
Sitat av Friker Vis innlegg
Takker for svar! Har du noen formening om hvorvidt olje gir mindre kvalme enn nøtter?
Vis hele sitatet...
Nøtter er tørket, sterilisert og kuket massevis med før det kan gå lovlig inn i norge som krydder!

Olje derimot er jo ekstrakt. EDIT: Jeg skal sjekke om jeg kan lovlig få tak i olje av muskattnøtter.

Alle får forskjellige resultater, og jeg er vel heldig der.
Sist endret av Hoarse; 27. januar 2017 kl. 19:32.
Trådstarter
13 0
Takk for info En siste ting; siden dette tross alt er en olje det er snakk om, burde jeg da ikke drikke alkohol, siden den da løser opp oljen?

Ok. Da har jeg tatt dosen (rundt 1,5ml) men føler fortsatt lite. Følte litt til å begynne med, men det følgte med noe "body-tension", så jeg tok meg en øl for å fjerne det, men er redd for at det tok bort det meste av effekten i tillegg. Kan jeg re-dosere?
Sist endret av Friker; 27. januar 2017 kl. 21:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis det slår skikkelig inn, så klarer jeg ikke slutte å glise. Og fgarger blir mye skarpere, nesten litt som oppturen på psilocybe.
Trådstarter
13 0
Nice. Regner med av i verste fall, så må jeg doble dosen nå for å få effekt. Korrekt?
Funker generelt alkohol-comboen noe særlig?

Sitter klar til å hive i meg litt til (ca. 0,7ml). Vil det gjøre noe forskjell nå?
Sist endret av Friker; 27. januar 2017 kl. 22:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som sagt, muskatt er forskjellig fra person til person. og oljer er i varierende styrkegrad start lavt du.

Ja, jeg har ikke noe problem med å ta meg noen pils mens jeg er på muskatt, men jeg tviler veldig mye på at det er sunt!

Nå, hvor var de Pãnang nudlene jeg hadde..