Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2174
Swellingmind
6 0
Hallo freaks. Tenkte jeg skulle prøve meg på enn rapport og kanskje høre om noen av dere har opplevd lignende? Håper det ikke er for kjedelig lesning. Beklager skrivefeil.

100ug LSD og litt hasj

Jeg var da hjemme alene og dette ble mer en spontan tur enn noe annet. Jeg dropper syra klokka 17:30 og begynte allerede 30min inn og merke effektene.

Dog tok jeg bare 100ug
Var dette en trip som kom til og bli ganske heftig. Jeg satt meg ned og mediterte i kanskje 1,5-2timer før jeg "våknet" helt klar og tom i hode uten noe ekstra "støy" som jeg vanlighvis har 24/7. Jeg gikk en lang tur med hunden. pratet litt i telefonen og bare nøyt turen. Det var så mektig og se ut over havet og en stjerneklar himmel at det går ikke ann og beskrive det.

Det var først når jeg kom hjem ting begynte og dra seg ut av hektene. Jeg bestemte meg nemlig for og sjekke ut musikkvideoer og endte opp med og se hvor ødelagt
musikk industrien har blitt og hvor konkurransefyllt alt er.

Det blei for mye for meg. Jeg begynte og tenke på frekvenser og energioverføring.
Før jeg visste ordet av det kobla det av en bryter og jeg var i en helt annnen dimensjon. Jeg hadde hele universet inni meg og rundt meg. Jeg kjente jeg begynte
og vibrere inni kroppen og det føltes virkelig som jeg kunne nå hele menneskeheten og universet inni meg selv. Jeg var universet.

Dette holdt på en 30-45min tenker jeg før jeg roa meg litt ned og satt meg på youtube. Det var da alt raknet...
jeg kikket på en video om 10 mest hardbarka steder på jorda. Og scrolla ned til kommentar feltet, da slo deg meg...

“Everything changes when you start to emit your own frequency rather than absorbing the frequencies around you, when you start imprinting your intent on the universe
rather than receiving an imprint from existence.”

Det var akkurat sånn jeg følte det. OG det stod midt i synsfeltet mitt på youtube

Men det var ikke over da. Plutselig PCN gikk totalt i vranglås. Og når jeg trykte på tastaturet poppa det opp alt mulig rart av programmer og faner. Shit au tenkte jeg og restarta pc'n. Når jeg da skulle logge meg på
Så var passordet blitt endra. Vanlighvis er passordet mitt 1. hehe ja nettop tallet 1. Men uansett så var det endra, på passord hint stod det 1 og jeg prøvde masse forskjellig, men ingen resultat. Så tenket jeg at det var noen som ville kommunisere med meg og jeg trykte 2. Jeg fikk logge
meg på og så stod det velkommen... Leeenge. Jeg fikk noia og dro ut batteriet. Putta det inn i jgne og prøvde på ny. Da var passordet riktig, men så skjdde det igjen og
da var passordet 2. Jeg følte dette var et tegn fra universet om at jeg endelig hadde klart og finne min egen frekvens istedetfor og høre på alt støyet som er rundt meg hele tiden.

Jeg angrer på at jeg ikke lot "velkommen" loade ferdig før jeg skrudde av pcn. For i skrivende stund er den helt normal igjen.

Er det noen som har opplevd noe lignende eller kan forklare hva jeg har opplevd?

håper det ikke ble for trått
Peace and love
Om jeg husker rett så kommer "velkommen" opp hvis du skriver feil passord flere ganger på rad, men du vil ikke komme inn på PCen. Du kan jo gjerne prøve det nå og se
▼ ... over en måned senere ... ▼
“People are strange"
Opplevde også en intens oppvåkning denne helgen http://freak.no/forum/showthread.php?t=284907
Rare ting skjer gjerne på psykedeliske turer. Teknologi er noe som er legendarisk for å fucke seg til når man er på tur, opplever det selv! Det er dog kun fordi vi er litt loka i hodet og sliter både med å operere maskinene og å tolke de.

Tror ikke du skal lese noe særlig mer inn i det her enn at du var litt på bærtur! Har også opplevd ufattelig merkelige ting på tur - det er liksom litt av greia; men alt i alt koker det ned til at du er suppe i hjernebarken.
Sist endret av Lyra; 25. november 2015 kl. 01:07.
Gjerne utdyp deg litt;

Sitat av nanuupe
Før jeg visste ordet av det kobla det av en bryter og jeg var i en helt annnen dimensjon. Jeg hadde hele universet inni meg og rundt meg. Jeg kjente jeg begynte
og vibrere inni kroppen og det føltes virkelig som jeg kunne nå hele menneskeheten og universet inni meg selv. Jeg var universet.
Vis hele sitatet...