Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2134
Har akkurat tatt en ganske stor dose amf IV. Når jeg nå ser nært i speilet så ser jeg at pupillene utvider seg, og trekker seg sammen om og om igjen. De er i konstant bevegelse. Jeg har ingen ubehageligheter, men ble veldig nysgjerrig på hva som kan være grunnen til dette. Trakk opp ca 1 g på to pumper 1,5ml. Tok 1,5ml.
Nervene i hjernen som amfetamin påvirker (dopamin, adrenalin osv.) har en effekt på en muskel i øyet, dilatator pupillae. Når muskelen trekkes sammen blir pupillene større. Øyet vil fortsatt prøve å stabilisere pupillene for å balansere hvor mye lys øyet skal slippe inn. Det blir en konstant slosskamp mellom disse to funksjonene, noe som fører til at pupillen blir større og mindre. Merker det sikkert mindre hvis du står i mørkere belysning.

Har ikke noe erfaring, men er ikke 1g amfetamin IV litt vel mye?
Sist endret av Lacertosus; 14. juni 2015 kl. 22:31.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Skulle til å spørre jeg også. Ikke dømmende, men bare fordi jeg lurer. 1g? Er ikke det litt i overkant..?
1g amf er innafor i speedmiljøet jeg kjenner til hvor man injiserer. Har bare vært oppe i 0,8 selv. Er best å gjøre det på dass, sånn at man kan spy fra seg kjapt. Når jeg tenker på det i ettertid synes jeg det er ganske vilt å tenke på at jeg likte det.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sjukt mye for meg iallefall. Jeg har aldri skutt, men kjenner likevel igjen spyinga. Husker noen ganger da jeg kjørte på litt for hardt uten at jeg hadde hatt "det første døgnet å kjøre meg inn på". To kjappe, også rett på dass.

Jævla sunne greier igrunn! Haha
Haha ja. Har det ikke gøy før skyggemennene kommer på besøk. Amfetamin er noe dritt!
altså. om du er nøtt å ta mer en 0,3g amf på 1,5ml vann så hadde jeg ikke tatt noe, for da er det så dårlige varer at de kan være utspedd med hva som helst. mit råd er. finn deg en ny levrandør. amfen skal virke så bra at du bør brekke deg av 0,3 å gjør du ikke det så må du spøre levrandøren din hvorfor i helvette han bøffer ut varene din å be han ryke å reise.
Sitat av olss Vis innlegg
altså. om du er nøtt å ta mer en 0,3g amf på 1,5ml vann så hadde jeg ikke tatt noe, for da er det så dårlige varer at de kan være utspedd med hva som helst. mit råd er. finn deg en ny levrandør. amfen skal virke så bra at du bør brekke deg av 0,3 å gjør du ikke det så må du spøre levrandøren din hvorfor i helvette han bøffer ut varene din å be han ryke å reise.
Vis hele sitatet...
Det er faktisk vanskligere å få tak i kvalitet enn det du tror, mange er "heldig" å vokser opp med gode kamerater som connects. Andre må bare prøve ditten og datten. Eller få PCP uten at man vet det i stedet og skyte opp