Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3987
Hey.

Nå i helgen(fredag) droppet jeg først 0,5 og fylte på med 0,3 gram mdma, formen var helt super.

På lørdag skulle jeg egentlig bare drikke, men når jeg ble full nok utfordra en kompis meg til å droppe 1 gram med mdma.

Dum som jeg er, så dropper jeg, og nok en gang blir formen super og jeg har det fett.

Veldig sliten på søndag selvsagt, men når mandagen kom var jeg fortsatt helt utslitt og hadde ingen form for energi, og på jobb så snakket jeg nesten ikke med noen.

Har tatt mdma over en god del år, men aldri så mye som jeg tok denne helgen, tok til sammen 1,7 gram mdma på fredag og lørdag.

Noen som vet om det kan gjøre permanent skade? eller når jeg får tilbake energi og kanskje litt livslyst? Har tydeligvis bæsja litt på leggen, men noen med lignende erfaringer som kan si når hodet sånn ca stabiliserer seg?

Har droppet 2 dager før, men da maks 0,5 begge dagene, aldri over 1 gram på en helg.

Skal sies at før jeg droppet denne helgen, så var det kun 2 uker siden siste drop også, og den droppen blacka jeg helt ut. Vanligvis venter jeg minimum 3 uker.
Sist endret av mdmafreak; 8. juni 2015 kl. 21:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En standard dose er jo 100-200mg. Dude, du tok alt for mye. Studier viser at store doser MDMA kan være skadelig for nerver i hjernen, men om de kan være varige er ikke sikkert og visst. Uansett er det vanlig å føle seg nede etter så store doser. Du har tross alt tømt skallen for signaler, og det tar litt tid før de repareres. Vil tro du føler deg vanlig igjen etter 1-2 uker.
Serotonin Syndrom, mann. Dette kan være potensielt dødelig om det går ubehandlet. Les deg litt opp om dette på nett. En overdose med MDMA, som du tok, kan definitivt lede til Serotonin Syndrom. Er det bare jeg som syns slike "utfordringer" er litt..sjetteklasse? Den tiden man ikke tenkte så mye over konsekvensene av sine dumme, sprø påfunn grunnet en ikke fullt så "moden" og utviklet hjerne. Greit at du hadde det fett der og da, altså. Men det kommer en dag i morgen. Helt idiotisk å utfordre deg til å skade deg selv. Ikke akkurat en bra plan å følge opp dette heller, da. Gjort er gjort, bare tenk på dette som en saftig lærepenge. Hadde faktisk tatt meg en tur til legen om jeg var deg. Kanskje ikke så fristende men du skal vite at det er flere ting som kan føre til SS. Det inkluderer en overdose av legemidler i kombinasjon. Personlig ville jeg lagt kortene på bordet da jeg i grunnen ville fortjent å svelge den kamelen.
Du har altså tatt MDMA ett par år men har ikke fått med deg at det er en ekstremt høy dose som mest sannsynlig vil skade deg. Er du dum? Jeg har en kompiss som ved ett uhell fikk i seg 1g ren MDMA. Han lå med muskelkramper i åtte timer og skreik i ubehag. Han våknet opp med sår i ansiktet som han selv selv hadde påført med sine egne hender ved og gni hele natta.
Du burde lese deg opp på dette og ta en jævlig lang pause.
Sist endret av snickersogtwist; 8. juni 2015 kl. 23:09.
Du får håpe kompisen din ikke utfordrer deg til å sage av en kroppsdel. Mener å ha lest at mus fikk hjerneskader etter å ha blitt injisert med 10 ganger større doser pr kg en hva en vanlig brukerdose er på. Hvor jeg leste det vet jeg ikke, så ta det med en klype salt. Dra til legen dersom det ikke ordner seg. Jeg følte meg totalt grøt i en hel uke etter mdma selv, og da var det 100-200mg, høres ut som om du har klart deg ganske fint etter en så stor dose.
Slapp av.. du har nok ikke fått serotonin syndrom osv.. (ikke med denne ene gangen hvertfall) vil si det ville vært mere merkelig om du hadde vært helt fin mandagen etter en fredag og lørdag med monsterdose emma. anbefaler deg og vente hvertfall 2 - 4 mnder mellom vær gang du turer, men om du hr driti deg ut en gang sånn som nå, så fucker det deg nok ikke for evig... du dør ikke av å isbadee mens du er forkjøla, men er jo ikke til å anbefale og man er sikkert forkjøla mye lenger... samme greia her.. blir ikke fucked for evig av og ta emma mer enn du burde i enkelte tilfeller

Når det er sagt er det noe burde unggå så godt det lar seg gjøre kjipt å gå 24/7 med lave serotonin respetorer (tar ca 1 mnd tid før de er tilbake til normal igjen) emma er veldig sånn at om du respekterer det og gjør det til en høytidelig ting en sjelden gang så kan det gi masse poitivt... misbruk det og det kan bli en forbannelse med tiden..

bare ta det med ro nå spis sundt og clean( få i deg mye c vitaminer osv) press deg til fysisk akitvitet selvom det ikke frister.. så eru good to go om ikke altfor lenge dont worry be happy, ta lærdom
Du tok alt for mye.
Tror ikke du tar skade hvis du gjør dette til en enkeltstående hendelse.
Du slapp nok serotonin syndrom ellers ville listen vært lengre, men du er soul drain'd, sliker du nevner om symptomene og jeg kjenner til det selv. Nå får du bare la tiden gå til ro så signalstoffene kan stabilisere seg igjen.
Sist endret av Sluzzz; 9. juni 2015 kl. 02:19.
Har sett doser som dette noen ganger,når vi var ung og (like) dum (som deg) tok de "kuleste" gjerne 20-30 E på en kveld. Grunnen til at det stort sett går fint er virkemekanismen til mdma. Fremfor å virke direkte på reseptorene dine i hjernen virker mdma ved å flushe serotoninen du har lagret ut i systemet, og det er denne som gir euforien.

Å ta sånne doser blir litt som å helle en bøtte med vann i 90 heller enn 45 graders vinkel: det er tomt uansett. Dette gjør at bivirkningene hoper seg opp, mens dose-respons kurven på plussiden flater helt ut. Heldigvis er mdma en relativt harmløst substans i seg selv, så det er stort sett bare ren og skjær idioti uten hverken gevinst eller konsekvens.

Men enda du er garantert å aldri få noen positiv effekt utover et par vanlige doser så er det som med alt annet mulig å få komplikasjoner ved så store doser. Enda det "stort sett" går greit så betaler du for å utsette deg for et potensielt faremoment; for hva? "Wow ts turte å ta masse dop, bædæss ass!" - fra kompisen din?

Hvor dum er du egentlig?
Sist endret av Tøffetom; 9. juni 2015 kl. 02:45.
Trådstarter
56 4
TS her.

Skjønner at det var litt heftig dose, spesielt med tanke på 0,7 på fredagen også.

Jeg har nok alltid hatt store mengder serotonin i hodet mitt, alltid vært en ekstremt energisk og positiv fyr, og merker nå at jeg allerede er GODT på bedringens vei.

Tror jeg rett og slett var utmatta etter helgen på mandagen, for fredag til lørdag sov jeg 0 timer før jeg begynte å drikke og droppe igjen, så var nok kroppen som bare trengte litt hvile, pressa jo også kun inn 3 timer fra lørdag til søndag.

Jeg var jo ganske dritings når jeg droppa 1 gram på lørdag, og ettersom formen er så og si normal igjen nå, så lurer jeg på om alkohol kanskje blokkerer mdma fra å faktisk slippe ut så mye serotonin? For det er ikke normalt at jeg burde være back to normal allerede?
Sitat av mdmafreak Vis innlegg
TS her.

Skjønner at det var litt heftig dose, spesielt med tanke på 0,7 på fredagen også.

Jeg har nok alltid hatt store mengder serotonin i hodet mitt, alltid vært en ekstremt energisk og positiv fyr, og merker nå at jeg allerede er GODT på bedringens vei.

Tror jeg rett og slett var utmatta etter helgen på mandagen, for fredag til lørdag sov jeg 0 timer før jeg begynte å drikke og droppe igjen, så var nok kroppen som bare trengte litt hvile, pressa jo også kun inn 3 timer fra lørdag til søndag.

Jeg var jo ganske dritings når jeg droppa 1 gram på lørdag, og ettersom formen er så og si normal igjen nå, så lurer jeg på om alkohol kanskje blokkerer mdma fra å faktisk slippe ut så mye serotonin? For det er ikke normalt at jeg burde være back to normal allerede?
Vis hele sitatet...
Som sagt, hvis du heller en bøtte 90 grader fremfor 45, tar det lengre tid å fylle den opp igjen etterpå?

Du kunne like godt hevet 1,5 gram av det i dass. Det eneste de overflødige mg'ene bidrar med er å forlenge tiden du er påvirket noe. Tar du bøtten igjen kan du si at du holdt den litt lengre på høykant enn du ville gjort ved en lavere dose. I det store og hele er ikke forskjellen markant, tiden det tar å fylle opp igjen bøtten er uansett den avgjørende.
Sist endret av Tøffetom; 9. juni 2015 kl. 09:44.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg synes 500mg er mer enn nok, og jeg er hard på serotonerge midler.

Kan legge til at de siste 2 ukene har jeg inntatt mellom 7 og 10 xtc tabletter på 170mg hver. Doseringer på alt fra 1 til 3 om gangen. Jeg kjenner det nå mens jeg sitter inne på avrusing at depresjonen er mildt sagt tilstedeværende. Vil anbefale 5-htp og melatonin for å fylle opp serotonin nivåene.

L-Tyrosin kan også være et alternativ for å øke dopamin nivåene.
Sist endret av Mexxy; 11. juni 2015 kl. 09:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.