Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2186
Heisann(du der)! Vet ikke om dette er riktig del av forumet å spørre, men eneste jeg fant som har med kunst å gjøre.

BILDE: http://tinypic.com/view.php?pic=16ifldz&s=4

Saken er den at jeg holder på med et maleri.
Kan prøve å forklare: Er liksom en "brilleslange" som suger til seg kunnskap om diverse ting. Som dere ser på bildet, suger han til seg kunnskap om relativitetsteorien.

Jeg lurer nå på om dere har noen forslag til annet "kunnskap"? Jeg har nå spurt mange av mine venner, som ikke har noen forslag. Har prøvd hardt å tenkte ut noe selv, men eneste jeg kommer på er kommunisme. Det må nemlig være noe som kan beskrives med "logo"! F.eks. den kommunistiske logoen...

Har dere flotte freaks noen forslag?

Planen er å male eventuelle "logoer" inne i de røde "soppene". Også øverst til høyre på bildet (skal være i lik stil som der hvor alle likningene er)

Håper noen av dere vet om noe lurt!
Vice Versa
VVHoax's Avatar
42 6
Rød er en farge mange forbinner med fare. Hva med noen "Fare skilt" inni soppene?

Søk "Red warning signs" på google. Mange eksempler dær.
Snill kar
Trådstarter
Sitat av VVHoax Vis innlegg
Rød er en farge mange forbinner med fare. Hva med noen "Fare skilt" inni soppene?

Søk "Red warning signs" på google. Mange eksempler dær.
Vis hele sitatet...
Ja, tenkte ikke over at rødt ofte er en farge mange forbinder med fare når jeg startet å male... Takk for forslag!
viss det hadde vært mitt valg så hadde jeg malt en jordklode eller the all seeing eye. Veldig kult bilde forresten!
jeg også tenkte på planeter, solsystemer, etc...Ikke akkurat logo, men det er bilder av noe konkret som tilsier kunnskap
Sist endret av Ruh; 25. april 2013 kl. 22:43.
Snill kar
Trådstarter
Jeg skal prøve med en jordklode, kanskje navn på solsystemer/planeter hvis jeg får til!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av HSS Vis innlegg
viss det hadde vært mitt valg så hadde jeg malt en jordklode eller the all seeing eye. Veldig kult bilde forresten!
Vis hele sitatet...
Det er jo gjort en milliard ganger da. Vil påstå at det er gjort såpass mange ganger at det blir kjedelig.

Megakult bilde btw! Virkelig noe av det feteste jeg har sett her på forumet.
Snill kar
Trådstarter
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Det er jo gjort en milliard ganger da. Vil påstå at det er gjort såpass mange ganger at det blir kjedelig.

Megakult bilde btw! Virkelig noe av det feteste jeg har sett her på forumet.
Vis hele sitatet...
Takk! Er langt fra ferdig, men glad for at du liker den du kan jo sjekke ut et par av mine andre malerier, har lagt ut noen på deviantart;

http://lauritzenart.deviantart.com/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hva med yin-yang, atom med elektroner i bane, geometriske former (kanskje med Pytagoras integrert på ett eller annet vis), flower of life, en fraktal?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Snill kar
Trådstarter
Sitat av harald25 Vis innlegg
Hva med yin-yang, atom med elektroner i bane, geometriske former (kanskje med Pytagoras integrert på ett eller annet vis), flower of life, en fraktal?
Vis hele sitatet...
Atom med elektron i bane, genialt! Takk