Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3009
Hey freaks bestilte 1500 morning glory frø i går, så ramlet jeg plutselig innom urtelisten http://www.lovdata.no/cgi-wift/ldles...27-1565.html#4 der morning glory er klassifisert som henholdsvis legemiddel og reseptpliktig legemiddel. Noen her som har fått problemer her? har pakken kommet, eller ble den returnert?
Kul plante, ser ikke ut som det er vanskeligere å skjule den mer med å ha den i vinduskarmen

Tror det skal gå bra med å få den i posten
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan står det til med denne i henhold til de nye lovene.

Jeg har vært vekk en stund, og lurer på hva det er med den nye derivat loven?
Catch me up!
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hvordan står det til med denne i henhold til de nye lovene.

Jeg har vært vekk en stund, og lurer på hva det er med den nye derivat loven?
Catch me up!
Vis hele sitatet...
oO er det "nye lover" som i, annet enn resept pålagt?

Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Hvordan står det til med denne i henhold til de nye lovene.

Jeg har vært vekk en stund, og lurer på hva det er med den nye derivat loven?
Catch me up!
Vis hele sitatet...
alt jeg vet er at det er relativt lett å kjøpe inn i norge, går fint gjennom toll.
Jeg tviler sterkt på at du får andre konsekvenser enn brev fra tollvesnet angå. Resept, eller så vil det bli sendt tilbake og du mister naturlig nok pengene.

Jeg vet hvert fall når jeg bestilte fikk jeg email av sida, hvor de sa du ikke kan bestille mer in 3 poser(150ish frød) per år. Fikk tilbake sendt pengene samme dagen.

med andre ord, virker som nettbutikker er fullt klar over at det blir misbrukt og setter bestillings grenser. Ikke så forbanna rart når en privatperson bestiller 1 million frø.
Frøene skal ikke være ulovlig. De selges jo til og med på plantasjen.
Så lenge du har kjøpt frøene fra en autorisert frøforhandler har du ditt på det tørre.
Men! Jeg vet ikke noe om denne grensen som blir nevnt over her. 1500 frø er jo LITT mer enn du har bruk for til pottene i vinduskarmen :P
Sitat av harald25 Vis innlegg
Frøene skal ikke være ulovlig. De selges jo til og med på plantasjen.
Så lenge du har kjøpt frøene fra en autorisert frøforhandler har du ditt på det tørre.
Men! Jeg vet ikke noe om denne grensen som blir nevnt over her. 1500 frø er jo LITT mer enn du har bruk for til pottene i vinduskarmen :P
Vis hele sitatet...
Dette er en gammel tråd. Det er nok lenge siden han fikk frøene/fikk problemer for det.