Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1199
Heey
Skal på Hove.
Lurte på om dere freaks vet hvordan sikkerheten på hove er, når det kommer til å få med drikke inn?
er 17 år, vil det være vanskelig for meg å få med et brett med øl og en flaske sprit inn?
Skal sjæl på Hove og lurer på noe lignende.
Er det mange folk på hove som stjeler? Altså hvordan er det med å gå fra teltet sitt når man skal til selve festivalen...
Må man liksom ha én som passer på teltet hele tiden? O.o

TS: Hvor mener du? Er nok null problem for deg å få med deg drikke inn på camping området, så lenge du ikke blir shittface'd drita. På festival området tror jeg nok det blir litt vanskeligere å få med seg drikke.
Trikset er å drikke seg passe full før du går inn på festival området.
Sitat av Zetta Vis innlegg
Skal sjæl på Hove og lurer på noe lignende.
Er det mange folk på hove som stjeler? Altså hvordan er det med å gå fra teltet sitt når man skal til selve festivalen...
Må man liksom ha én som passer på teltet hele tiden? O.o

TS: Hvor mener du? Er nok null problem for deg å få med deg drikke inn på camping området, så lenge du ikke blir shittface'd drita. På festival området tror jeg nok det blir litt vanskeligere å få med seg drikke.
Trikset er å drikke seg passe full før du går inn på festival området.
Vis hele sitatet...
Det er en del tyverier der, så å la verdisaker ligge igjen i teltet ville jeg ikke ha gjort. Ha heller med en liten sekk eller lignende som dere kan ha verdisaker oppi mens dere er vekk fra teltet, eller ha noen ved teltet til enhver tid er mitt råd.
Blir man ikke sjekket i det man går inn på festivalen`/stedet der de ikke sjekker om du er over 18 osv lenger?
Besserwisser
Sumpen's Avatar
Du får båndet ditt ved å fremvise billett, du går dermed til campen hvor vaktene ser gjennom bagasjen din og ikke legitimasjonen din. Så lenge du ikke har glassflasker med deg, skal det ikke være et problem. Slik min opplevelse var i fjor iallefall.
Sjekk hovefestivalen sitt offisielle forum, er allerede fullt av tråder der om akkurat det samme.

Så kan jeg jo også nevne at hove følger norske regler noe som betyr at vakter har lov til og klippe båndet ditt og kaste deg utav festivalområdet vist du er under 18 og drikker.

Er selv under 18 så jeg kommer nok til å legge alt av alkohol i bagasjen til noen andre.
Sist endret av cookiesRGood; 9. juni 2012 kl. 12:19.
Sitat av cookiesRGood Vis innlegg
Sjekk hovefestivalen sitt offisielle forum, er allerede fullt av tråder der om akkurat det samme.
Vis hele sitatet...
Og forumet finner man her: http://forum.hovefestivalen.no/
Har tidligere vært der før jeg var 18, og det var ikke noe problem. Fikk jo ikke kjøpt inne på området, men ingen som brydde seg om jeg hadde med masse drikke inn på campen. Bare pass på å drikke med måte og oppføre deg bra så skal det nok gå fint.

Men det kan jo hende at det er blitt strengere de siste årene da..