Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5354
Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nøkkelslipemaskin?
jeg veit men det er ikke billig...
har du lyst til og dele det med oss da?
Finn.no er stedet som har det meste.
silca har maskiner, nökler og mer
Trådstarter
fyllerør: hvor mye for en billig en da?
super: ja, det kan nok tenkes.
ella:jeg har lett på finn, men ikke funnet noen der.
alfonzor:jeg vet, men det finnes ingen priser der


Er jo bare å sende en mail å forhørre deg om hva prisen er. Vi gjorde dette på en maskin brukt til silketrykk da produsenten ikke oppga priser på nettsiden deres. Vi ble da henvendt til en distributør nærmere oss i europa, og oppgitt priser.
Har ikke du slipemaskin..?

Og virker som du og fyllerør driver noe meget aktivt for tiden med dette :P Tar jeg feil?
Enten kan du kjøpe min men den er jo ganske gammel å trenger diverse deler som du vet. Ellers kan jeg bestille en for deg. Den billigste koster vel 12 000 så vær så god. Det er ifra Silca..
Trådstarter
Sitat av møkk Vis innlegg


Er jo bare å sende en mail å forhørre deg om hva prisen er. Vi gjorde dette på en maskin brukt til silketrykk da produsenten ikke oppga priser på nettsiden deres. Vi ble da henvendt til en distributør nærmere oss i europa, og oppgitt priser.
Vis hele sitatet...
Ja jeg kan det, men er egentlig mer på utkikk etter en brukt. For nytt er så håpløst dyrt.

Sitat av Jazzin Vis innlegg
Har ikke du slipemaskin..?

Og virker som du og fyllerør driver noe meget aktivt for tiden med dette :P Tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke slipemaskin nei, det jeg har gjort av sliping har jeg gjort med hånd, eller fått andre til å gjøre. Jeg kjenner noen som har maskin, men vil ha en selv.

Sitat av Fyllerør Vis innlegg
Enten kan du kjøpe min men den er jo ganske gammel å trenger diverse deler som du vet. Ellers kan jeg bestille en for deg. Den billigste koster vel 12 000 så vær så god. Det er ifra Silca..
Vis hele sitatet...
haha, det trøskeverket ditt vil jeg ikke ha.

håper på å finne en brukt, som ikke er alt for gammel, en eller annen plass.
Det er ikke hverken trøskeverk eller treskeverk;-) hadde nok ikke solgt den uansett for var faen ikke lett å få has på
HVa skal du med en slik en? Går det ikke å bare få en nøkkelsmed til å gjøre det for deg?
Trådstarter
Er ikke alle nøkler de vil file, og kjekt å ha en selv.