Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1933
Noen som vet hva som skjedde med det store hiphop-forumet hip-hop.no? Tror det var eid av samme kis som eide Steez.
Husker tiden med rapping og "henging" på hip-hop.no for rundt 14 år siden. Good times.

Uvisst hva som skjedde med det. Tror det bare døde sakte men sikkert ut. Lite aktivitet mot slutten tror jeg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Bumper denne. Noen som besitter noe info og om dataen finnes enda? Waybackmachine funka dårlig pga alt lå bak login.

Mange av de norske starta jo her. Hadde vært moro å lese igjen.
Sist endret av Source; 20. november 2023 kl. 00:32.
Tror det skal være mulig å oppdrive, men vet ikke hvordan. Mener å huske jeg så noen screenshot for et par år tilbake. Tror det er en del artister som har blitt relativt store i ettertid som ikke er spesielt interessert i at ting som ble sagt og gjort der skal komme opp igjen til overflaten nå
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Tror det skal være mulig å oppdrive, men vet ikke hvordan. Mener å huske jeg så noen screenshot for et par år tilbake. Tror det er en del artister som har blitt relativt store i ettertid som ikke er spesielt interessert i at ting som ble sagt og gjort der skal komme opp igjen til overflaten nå
Vis hele sitatet...
Haha
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Tror det skal være mulig å oppdrive, men vet ikke hvordan. Mener å huske jeg så noen screenshot for et par år tilbake. Tror det er en del artister som har blitt relativt store i ettertid som ikke er spesielt interessert i at ting som ble sagt og gjort der skal komme opp igjen til overflaten nå
Vis hele sitatet...
Interessant