Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 928
http://oi60.tinypic.com/2u9pk76.jpg


SUBPUB SATURDAY NIGHT SPECIAL:
- lug00ber B2B xeche B2B Instance
- ThisMeansWar! (drum&bass / jungle)

fb.com/events/900591753310953

Hei! Jeg heter Kalle og er drum&bass DJ, labelsjef og promotør i hovedstaden. Her på FF kjenner dere meg som ThisMeansWAR! - gammal traver. På Maksitaksi i St. Olavs gate arrangerer jeg og kompisene dnb/jungle-kvelder hver fredag under navnet Subpub. Bor du i Oslo? Kom da vel.

Denne uka her blir det ikke fredag som vanlig men en Saturday Night Special med tre stk DJs på vinyl deriblant residents lug00ber og xeche som får med seg kveldens gjest DJ Instance fra legendariske Impedans. Han har blåst støvet av skivene for å bli med på tre timer med back-to-back action, just like back in the day! Jeg runder av kvelden med ragga jungle og galskap siste timen. Det er gratis inngang som alltid, fortsatt feit musikk og fortsatt de samme hyggelige folka bak baren. Kom og få dosa di!

Sjekk ut fjes og laik fb.com/subpuboslo så får du fulgt med på alle beats som breakes i Oslos undergrunn.
Jævla fett! Må man være 21 for å komme inn? Fant ingen info på facebook siden.
Sitat av Vampyr Vis innlegg
Jævla fett! Må man være 21 for å komme inn? Fant ingen info på facebook siden.
Vis hele sitatet...
20 års aldersgrense
Sist endret av ThisMeansWar; 25. september 2015 kl. 07:23.
Å herrefred, Instance hadde mye bra sett back in the days, både på PLUR/repeat og ute blant folket! Det her er en booking jeg kunne tenkt meg å fått med meg, men er for tiden litt for langt unna


Folkens, kjenn deres besøkelsestid!
Sist endret av Hobby; 25. september 2015 kl. 07:52.