Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3545
Jeg har i dag 180mg oxycontine fra lege hver dag. Vasker av fargen og knuser 😋 Førerkort grensen er 200 mg så jeg nærmer meg fort kortgrensen... har både lyst og ikke lyst til å slutte. Får en deilig rus av å knuse tablettene, noe legen ikke vet noe om.
Noen av dere som har erfart å slutte med en slik dose ? Hvordan få det til ? Hva må til?
Hvorfor vasker du av fargen før du knuser dem? Blir det bedre effekt? Jeg tygger/knuser dem bare slik dem er, og får konge effekt.
om han snorter di så er fargestoffet for jævlig å få i nesen, blir fort tett også klør det.
Okei. Har lest at det er "sløsing" å snorte dem, og man får mer bang for the buck om man tar det oralt. Er dette bare tull? Har ikke orket å prøve etter det jeg har lest. Men er vell egentlig ikke noe problem å knuser noen for å erfare selv heller da.

Men til OP's spørsmål så kan jeg vell ikke komme med noe svar siden jeg aldri har vært oppe på slike høye døgndoser, eller noen gang sluttet.

Prøver selv å holde døgndosen så lav som mulig, med tanke på at jeg forhåpentligvis en dag skal av disse medisinene. Så jeg prøver å la være å ta kveldsdosen noen dager smertene ikke er så ille for å holde toleransen nede + spare opp noen ekstra oxy til en annen anledning.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Hoppende Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grensen er på 300mg for Oxycontin med tanke på førerkort. Hvorfor gjør dere dette om dere ønsker egentlig å slutte med medisiner??..... er jo bare tull.... Men om du vil trappe ned så bruke Oxycontin riktig i mindre dose å tilføre noe som du knuser. Da vil du kunne klare å redusere mengden betydelig og du kan sikkert bruke noe som du knuser blir jo som OxyNorm. Fargen har ikke noe å si på rus.

Vill anbefale deg å redusere mye for ikke kult å måtte begynne med Heroin om du ikke får utskrevet mere av legen din.
Om han tilslutt ikke får mer utskrevet av legen må han vell ikke bli en hero junkie? Selger jo oxy på gata.