Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 14472
Valgfri brukertittel
Anarquista's Avatar
Kos dere skikkelig <3
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Takk for superkoselig treff, og nye ansikter! Nå går turen hjemover.
Beste treffet eveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Hyggelig å se folka igjen, selv om det ble et heller kort treff for min del.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Trådstarter
Fantastisk kveld med geniale folk.

Tjuetre møtte opp på Peppes, enda flere kom til Bar Polar. Utover natta ramla vi innom et nachspiel hos meg. Et lite knippe med noen ekstra seige freaks holdt fortet til syv om morgenen. Døgnrytmen er ENDELIG back on track, absolutt verdt det!

Neste freaktreff blir i påsken, planen er å gå for liknende opplegg som i fjor.
In the kitchen
muRit's Avatar
Litt sent ute, men: Dette var absolutt verdt turen ned fra Trøndelag, prima folk hele gjengen Gledes til neste gang!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Hvordan skal man formulere dette da?

Flere ganger kom jeg til å tenke på "Where is the looove?" og svaret er "Osloooo! Oslooooo!"

Herregud for en herlig gjeng dere er! Hadde jo møtt over et halvt dusin før, men fortsatt: Fy dæven. Overnatting, rusle bortover til treff, lett komme videre til Bar Polar (hva het brettspillet vi spilte der? Hviskeleken++), og så hjem til nach. Ah. Herrlich!

http://emojipedia-us.s3.amazonaws.com/cache/2a/1c/2a1c86528c7a821a575cac06d605216e.png

(Bortsett fra noen som ikke møtte opp da. Vi bare kaller ham skuffus)