Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2398
yo, heiv sammen en beat og prøvde noe nytt me 808sa, hva synes dere? noe tips, var det fett? brukte effector i fl for 808

noen som kan noe tjyv triks når det kommer til 808 osv?

Her er beatn: https://soundcloud.com/niinji/lar/s-bZoNX

-7040

send meg melding på soundcloud om du vil mekke noe med meg, lite å gjøre for tia as
Sist endret av Knarkellerknips; 15. november 2016 kl. 10:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I helvete, det her var bra altså! 808'en er livlig og alt rundt virker helt on-point. Fortsett med det du gjør!

Får gi deg en follow på SC
Takker ass, kult å høre!
burde vært möderatör
Det her var dope, fet effekt på 808sa! Likte hihatsene veldig godt også. Er det bare meg eller har du layera et gunshot sammen med snaren på et punkt i låta?

Keep it up!
Halla, skal sjekke ut beaten når jeg kommer hjem. Men i forhold til tips på 808 kan jeg vel på sparke nevne at saturation er veldig bra for å gi den litt mer varme. Tar kontakt på SC også, jeg er alltid keen på collabs
▼ ... over en uke senere ... ▼
Dette var fett, dog skulle jeg ønska mere variasjon på 808 breaken, var fett de første 8 barsa, men så begynte det å bli repetivt.....

Sender deg pm, vi bor jo probably ikke langt unna hverandre