Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1307
Jeg er sikkert ikke den eneste som irriterer meg grenseløst over "teoriene" (og ikke minst oppførselen) til Armin og de andre såkalte "konspirasjonsteoretikerene" på sider som nyhetsspeilet o.l. , så jeg spilte liksågreit inn min mening om fyren over instrumentalen til Jay-z's "You don't know", resultatet kan du høre på http://uhort.no/artist/Stvg/sang/45200.


(Dette er min første tråd, så jeg beklager eventuelle feil på forhånd; er tråden feilplassert er det bare å flytte den)
Er ikke så fan av rap og ihvertfall ikke når det går på dialekt - men liker når noen disser armin og co på nyhetsspeilet.

KP!
En ting er at du synger på dialekt, men at du skriver på dialekt på urørt sidene ødelegger veldig mye.

Ellers synes jeg det funka ganske bra
Sitat av danseku Vis innlegg
En ting er at du synger på dialekt, men at du skriver på dialekt på urørt sidene ødelegger veldig mye.
Vis hele sitatet...
Sangen er fra Mai engang, prøver å holde meg til bokmål nå om dagen (men er mest hobby uansett).
Men tusen takk for feed, sendte faktisk link til den til armin da jeg la den ut, men han svarte aldri.
Sist endret av Amanita Beats; 20. oktober 2011 kl. 17:42.
Bra idé. Litt skuffet over teksten tho. Ble litt for mye barnslig diss og litt for lite intelligent kritikk. jeg blir ikke så engasjert av at du ber Armin om å skyte seg osv. Hadde vært mer interessant om du konstruerte noen skikkelig skarpe linjer med logisk resonnement, som plukket hele fyren fra hverandre. Personlig mening selvsagt =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Bra idé. Litt skuffet over teksten tho. Ble litt for mye barnslig diss og litt for lite intelligent kritikk. jeg blir ikke så engasjert av at du ber Armin om å skyte seg osv. Hadde vært mer interessant om du konstruerte noen skikkelig skarpe linjer med logisk resonnement, som plukket hele fyren fra hverandre. Personlig mening selvsagt =)
Vis hele sitatet...
Jeg ser den, prøvde å dra frem noen av de mest skrudde "teoriene" hans, men kunne helt sikkert gjort en bedre jobb lyrisk.
Men tror uansett ikke det hadde hatt noen eventuell innvirkning på armin & co, deres mangel på logisk tankegang er selve grunnen til at jeg valgte å skrive denne sangen (blir frustret av alle de tåpelige påfunnene og idèene deres).
Sist endret av Amanita Beats; 20. oktober 2011 kl. 18:06.
Det er nettopp derfor det er så viktig at motparten holder en høyere standard. Personlig koser jeg meg når jeg leser eller hører tekster som er godt formulert, og som virkelig setter folk ordentlig på plass. Å få til det i en rap er en kunst. Om det ikke hadde påvirket Armin og co i nevneverdig grad, så hadde det garantert imponert mange lyttere =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er nettopp derfor det er så viktig at motparten holder en høyere standard. Personlig koser jeg meg når jeg leser eller hører tekster som er godt formulert, og som virkelig setter folk ordentlig på plass. Å få til det i en rap er en kunst. Om det ikke hadde påvirket Armin og co i nevneverdig grad, så hadde det garantert imponert mange lyttere =)
Vis hele sitatet...
Sant det, får prøve på det i en eventuell oppfølger/ny låt av samme type, tusen takk for feedbacken
▼ ... over en uke senere ... ▼
Siden funker ikke, er det mulig å få en annen link, jeg er interessert i å høre låta?
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Siden funker ikke, er det mulig å få en annen link, jeg er interessert i å høre låta?
Vis hele sitatet...
Den er oppe nå, men virker som de sliter endel med nedetid nå om dagen (uhort er drevet av frivillige, så er forståelig at de kan slite litt av og til), men om det fortsatt ikke funker for deg kan jeg legge til en soundcloud-link
Drit bra! detta er talentfult ) stå på mann!