Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1003
Dette er mitt forsøk på noe elektroniske/house saker, har ikke satt meg så veldig inn i sjangeren, så setter pris på konstruktive tilbakemeldinger

http://soundcloud.com/mari-7/retox-turning-around

Thanks!
Nå har jeg ikke så mye peiling, men syns det ble en litt rar overgang ved første "droppet".
Må si jeg synes dette var veldig bra. Stort sett god mixing, likte melodiene, likte bassen, likte den "ensformige" "take-offen". Teknisk godt utført!
Bra!
Sist endret av boblesaft; 29. september 2011 kl. 16:57.
Thanks!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette likte jeg veldig godt, ikke dårlig
ArbeidsledigProletar
Uhm, jeg syntes dette var piss kjedelig, men ok. Greia er at du hører jo at dette er gjennomsyra av Deadmau5 og den generelle trenden innen house med Swedish House Mafia etc. med de forferdelige melodiene som alle høres like ut.
Hei, jeg er veldig glad i trance, club musikk. Syntes egentlig dette ble forferdelig kjedelig. Lite bass, kjedelige instrumental lyder, egentlig lite å digge etter, Men så liker jeg også musikk med mer fart i, så kan godt være vi har forskjellig smak

appropos, sikkert digg å høre på når man er stein!
Sist endret av williams123; 17. oktober 2011 kl. 15:53.
Har en del feedback her nå!

- Jeg likte veldig godt melodien, Den første overgangen har mye potensiale, men har ikke nok kraft i seg desverre, Synthene burde sidechaines mere, en white noise hadde gjort seg, Skift ut kickene med hardere kicks. Alt ble også litt ensfomig :/

Men igjen så er ideen der, og sangen har et godt potensiale!

Stå på!
Likte generelt sett låta, men syns den var litt for livløs. Som Megabat nevner skulle den hatt litt mer kraft, tror det ville gitt litt mer liv til låta.
Lager du musikk i Fl stuido, så hadde det vært morro å se hvordan du setter det opp
Som alle andre sier: Bra melodier men det blir litt kjedelig, uten at melodiene kan lastes fordi potensialet ligger der. Du burde kanskje melke hver enkelt melodi litt mer over flere sanger og heller legge på litt mer bass og trøkk. Gått litt fortere kanskje? Mer gjentagelser av de catchy delene enn du bruker nå.
Bra utgangspunkt! Om du jobber litt med en, eller flere av droppene, er dette fint noe jeg kunne hørt på. Virker dog som om sangen bare lader opp, for så å starte på nytt, uten ett skikkelig dropp, eller noe økning. Men, veldig bra låt,altså
Forslag:

Det første droppet er det et "SMACK", før den går over til det nye partiet. Litt klang på det "smacket", så tror jeg det hadde løftet en del... (Faguttrykk er ikke min sterke side, som dere sikkert skjønner)
▼ ... noen uker senere ... ▼
takker for flotte tilbakemeldinger folkens, og tar det til meg for videre arbeid