Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1091
Ta en liten titt på min splitter nye lille tingetang D
Brukte 2-3 dager på den og jeg selv mener det er skikkelig bra saker
Kos dykk... setter pris på ros
http://soundcloud.com/hodgeyboy/hodgey-a-doobies-spell
Utrolig kjedelig sang, ingenting som overasker meg, nesten ingen variasjon. har ikke peil på om dette er en sjanger for seg selv, men falt ikke i smak for min del isåfall, kan se for meg denne sangen vist noen røyker, men ikke noe annet.
nettopp (H) xD
jaja, det er bra kvalitet på det, kinda chill reggae feeling og litt sånt da xPP om noen vil gjøre noen slags form for vokaler eller rap... go ahead
Likte det, ble sittende og nikke litt på hodet temmelig kjapt. Syntes den ligger tungt og godt liksom, ruller avgårde.
Skulle kanskje ønske det var litt mer variasjon i bassen etterhvert. Hvis du hører på reggae og dub så er veldig mange av elementene litt stivt og ensformig, men basslinja hopper ofte hit og dit og rundt omkring. Liker veldig godt den minimalistiske stilen, hold på den! Feit snare btw

En ting til, på den reggae stab greia med sample eller hva det er: Høres ut som det er en sample + en lyd til med delay elns. Den andre lyden, lille ekko greia som kommer rett etter staben kan godt tweakes litt, veit ikke helt hvordan, men ble litt lei den etterhvert.

Hørt litt mer på den nå, på bedre høyttalere, bassen var litt spenstigere enn jeg trodde, men syntes fortsatt den kunne vært litt mer fremtredende. Stilen minner meg litt om Stenchman.
Sist endret av Bothrops; 31. oktober 2011 kl. 11:51.
Takk for konstruktiv kritikk Bothrops.
Stenchman er faktsik ett av mine forbilder
Hadde tenkt og gjort en liten "edit" på den snart venter på helg