Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1546
Halla Freaks
Idag skal jeg dele med dere en remix jeg har gjort på Lee "Scratch" Perry's Blackboard Jungle... vet ikke om noen av dere har hørt orginalen men, her er remix'en min ivertfall
HER
Jeg har ikke fått så jævlig mye god kritikk her på nFF før men, jeg liker den, hvorfor skal ikke da noen andre like'n? :P
Du er inne på noe! Litt statisk og lite dynamikk, samt enkle lyder, som fører til at det blir litt kjedelig og stivt. Tenker da spess på rytme-orgel..

Dette er forøvrig i mine øyne dubstep. Ordet kom jo tross alt fra dansbar dub, noe en fantasillion skrillex'er ikke kan forandre ^^
Nå kan ikke jeg noe om musikk, men synes det hørtes bra ut
Takker jeg bruker ikke noe effects og slikt, simpelthen fordi jeg ikke kan det og har ikke redskapene til det.
Produserer heller ikke bare dubstep... har mye div på "rullebladet" :P
Fengene var det Virker kanskje litt mer som DRUMstep i mine øyne, men alt i alt. Veldig bra
Takk Pyromanic
Bare for å rette på det med Drumstep... drumstep har samme takt som Drum n Bass bare i 90bpm.
Altså blir det samme som hip hop bare med dubstep basslines og influens
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Takk Pyromanic
Bare for å rette på det med Drumstep... drumstep har samme takt som Drum n Bass bare i 90bpm.
Vis hele sitatet...
Drumstep ligger rundt 170-190 bpm.
Ja, dette er ren dubstep, ikke drumstep.
Kul låt... fett at folk lager dubstep uten å pøse på med drit! Lee scratch er forøvrig en legende
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
Kul låt... fett at folk lager dubstep uten å pøse på med drit! Lee scratch er forøvrig en legende
Vis hele sitatet...
Word mann, Word
veldig chill, tok ikke lang tid før foten gikk i takt
Jeg hater all dubstep og dette forklarer hva jeg mener på en god måte, og hvordan dubsteb ikke har noen flyt. Bra mikset forresten.
Takk eller...? ja Takk til deg Skrue
Du hadde vært en engel hvis du kunne lagt ut DL link
DL link elr Spotify <3
http://soundcloud.com/hodgeyboy/lee-...board/download DL link ) there you go, spred ordet på facebook twitter whatever )

vil også anbefale og sjekke ut ny track'en min som er ute nå med gratis DL )
http://soundcloud.com/hodgeyboy/hodgey-a-doobies-spell
Meh.. Litt kjedelig og lite dynamisk. Men det er bare min mening.
Sist endret av TheGloryHole; 31. oktober 2011 kl. 10:37.
+1 men bedre en andre ting jeg har hørt da

Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Meh.. Litt kjedelig og lite dynamisk. Men det er bare min mening.
Vis hele sitatet...