Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1729
Har i det siste fått tak i no kapsler som har kallenavnet "røde bomber", som skal inneholde 2C-B og visstnok noe pepper og MDMA. Er det noen her som har vært borti disse som har noe formeninger om hva de inneholder? Selv tror jeg de kun inneholder 2C-B, men siden kapslene er fulle, må de være bøffet ut med noe, for 15-25mg 2C-B utgjør naturligvis ikke en hel kapsel.
Noen tips?
Er bare 2C-B i dem. 10mg-ish. Fyllet som er brukt er laktose monohydrat. Fakta.
Jeg har spist røde kapsler selv, men de gikk under navnet "magiske kapsler" å ikke "røde bomber". Disse skulle visst innholde 2c-b, 2c-e samt mdma + at kapslene var fyllt opp med kreatin. Jeg hvet ikke hvor du kjøpte dine, men de røde kapslene jeg kjøpte var i oslo omeråde for sirka 1år siden.

PS. Kapslene var for det meste buff, måtte ha 3-4 kapsler for å få sikkelig funk.