Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1428
I lys av økt oppmerksomhet rundt narkotikahandelen i verden idag, særlig knyttet til kokain og kvalitetsvariasjoner på ulike stoffer, vil jeg gjerne høre folks tanker/erfaringer om den aktuelle kvaliteten på kokain i Norge idag.

De ti siste gangene jeg har kjøpt kokain har kvaliteten vært ekstremt høy der to linere er nok til å blåse av sokkene. Jeg har handlet fra tre-fire forskjellige selgere det siste året og hver gang så er det glinsende steiner med en form for bensinslukt. Dette er i Trøndelagsområdet men har hatt samme erfaringer i Bergen og Stavanger. Har jeg bare vært heldig med mine kontakter eller er dette en nasjonal trend?

Jeg tenker som så at før så var det om å selge mest, men nå så er det konkurranse blant vendorer og dealere om å ha det beste. Er det flere her inne som kan si noe om personlige observasjoner eller erfaringer som tyder på endringer i kokainets kvalitet her til lands, enten positivt eller negativt, i det siste? Hva tenker dere er grunnen for at rusmidler generelt har blitt så potent idag?
Jeg har vært en person som alltid har verdsatt kvalitet (dvs høy renhetsgrad) over pris. Jeg og de få i mitt nettverk har alltid hatt kontakter(med noen få unntak) der vi får tak i kokain av kvalitet. Men prisen kan være noe stiv også hvis man kjøper under 5g. (Har kanskje i snitt tatt det 2 ganger årlig de 8 siste årene).

Ellers tror jeg dealere som selger bunk på lang sikt taper kundee og dealere som selger kvalitet er de som vinner i lengden. Det tror jeg har litt å si med hvordan man markedsfører seg idag.

Idag kan en coke dealer bruke snapchat. Det kunne han ikke for 15 år siden.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ifølge statistikk fra politibeslag ligger nå gjennomsnittlig styrke på 80%, pluss minus, mot 40 tidligere, så ja, coken er betydelig sterkere enn for fem får siden.
Det er definitivt flere som har tilgang på god kvalitet. Darknet har tilgjengeliggjort det for flere og kokain har blitt et mere brukt rusmiddel som gjør at det er viktig for produsentene å ha høy kundeflow.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sorry for å kuppe, men hvordan blir denne tilgangen nå som de ikke får vekslet norske kroner i utlandet lengre? Det blir vel vanskelig for de fleste aktører som ikke allerede har gått over til krypto. Er redd det blir dårlig tilgang på alt som kommer over grensa fremover. Og det lille som kommer, blir det vel enten grisepris på, og/eller bøff. Lite prat om dette her på forumet, som overrasker meg litt.
morkakespisende
Da blire kø på forex jernis