Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 661
Hei. Jeg bruker kokain med gjevne mellomrom. Kjøper alltid 1g. Fra jeg tar første linje fortsetter jeg bare å ta til det er tomt. Grammet pleier å vare i ca 1 natt (eller dag). Har hørt av flere at de synes det er mye for én på for kort tid. Hva tenker dere? Er det for mye eller «greit»/«normalt»?
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Er det politiet eller VG eller andre aviser på fisketur etter historier dere kan trykke uten et fnugg av bevis eller research?
Anonym bruker
"Ferdig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
All cola er for mye.Lite "glede" for en dyr penge er min mening.Dro noen G i min fartstid men frister lite nå om dagen,ville ikke tatt om jeg fikk det gratis.
Alt for mye.

Less is more, et gram kan vare en 3-4 dager om man ikke tar helt av. Problemet med kokain er at man bare vil ta mer i stedet for å ta det litt med ro og føle på rusen man har. Det passer bedre som "krydder" til eksisterende aktivitet, har man det som hovedrett så går det til hælvette.