Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 632
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har dere erfaring med bensedin brettene? Pleier de å funke bra? Tror dere at det er diaz i dem?
Aldri hatt problemer med noe av det fra Galenika, selv om det er fake.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har dere erfaring med bensedin brettene? Pleier de å funke bra? Tror dere at det er diaz i dem?
Vis hele sitatet...
Litt sent svar på denne tråden, sorry for det.

I min desperate kamp for å klare å slutte med de mest potente benzoene, har jeg virkelig gått inn for å prøve og finne de beste diazepam-pillene i Oslos gater.

Bensedin er etter min mening den desidert beste! Sikkert fake og sikkert noen som er underdoserte, men all over veldig bra. Jeg har klart å slutte på rivvo og xanax pga av Bensedinen.

Dessverre begynner de å bli vanskelig å få tak i nå, jaffal det jeg har hørt og erfart. Har 3 brett igjen og skal prøve å jakte litt til i håp om å kapre noen brett til.

Det var en tråd her for ikke så lenge siden hvor en på forumet linket til en side hvor folk hadde sendt inn samples av produktene sine for å teste innholdet. Jeg scrolla en del del sider og av kanskje ca 200 piller de hadde sjekket, var det kun noe sånt som 5-7 piller det ikke var Diazepam i,
men de inneholdt en rc-benzo.

Så jeg tror det skal være funk i dem altså
Hva synes du selv om dem?