Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1368
Tok 2 mg valium (får resept pga sterk angst) for ca 3,5-4 timer siden. Har en del å gjøre i dag, men er sjukt trøtt etter valiumen. Har aldri tatt speed ETTER å ha tatt valium, og lurer på hva som skjer hvis jeg tar ei stripe nå? Vil jeg bare få enda mer angst, eller en dårlig reaksjon? Noen erfaringer? Takk på forhånd!
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan og det er mange som gjør det men det er ikke lurt. For det første skal man ikke blande uppers og downers og for det andre så kan amfetamin trigge og forsterke angst så siden du allerede har det burde du unngå ting som kan forsterke det. Ta deg heller en kald dusj og kort treningsøkt på stuegulvet for å våkne litt, få i deg sukker så kjøper du deg energi på det. Evn ta deg en time eller to med søvn
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er kun 2mg valium er det ikke noe farligere enn vanlig å ta amfetamin. Men å blande større mengder uppers og downers er det ikke verdt å ta sjansen på.
Hvorfor skal man ikke blande uppers og downers?
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sagaloosh Vis innlegg
Tok 2 mg valium (får resept pga sterk angst) for ca 3,5-4 timer siden. Har en del å gjøre i dag, men er sjukt trøtt etter valiumen. Har aldri tatt speed ETTER å ha tatt valium, og lurer på hva som skjer hvis jeg tar ei stripe nå? Vil jeg bare få enda mer angst, eller en dårlig reaksjon? Noen erfaringer? Takk på forhånd!
Vis hele sitatet...
Ja, som nevnt over: hvorfor skal man ikke blande uppers and downers?
Riktignok kan kokain gjøre at du drikker mer fordi du ikke merker tusen i samme grad
Utover det ser jeg ingen problemer med å ta 5-10 mg valium i løpet av kvelden om du feks tar amf eller kola.

Downers+downers og uppers+uppers derimot, ser jeg på som farlig. Førstnevnte kombo gjør pusteevnen enda dårligere.

Sistnevnte gir enda større belastning på hjertet.