Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 669
Anonym bruker
"Løpende Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt xanor/ksasol i ulike mengder en stund. Ikke hver dag men stort sett hver dag. 1-2 mg. Jeg har gått uten 1-2 døgn uten å kjenne særlig abstinenser eller noe. Vil det si at jeg kan gå helt av og slippe de veldige abstinensene og ubehaget folk snakker om når de går av xanor? Veit det er kort halveringstid og det at det går greit 1-2 døgn uten og ta gir meg håp
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det finner du ut om noen dager, eller eller etter en uke + Du får ikke abstinenser av den grad at du får et sug etter det, det kommer snikende som et ubehag av stor angst... Uhu
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde ikke store abstinenser da jeg gikk av rivotril
Om du ikke kjenner til noe ubehag etter 2 dager av xanor så vil jeg tru du kommer fint unna
Anonym bruker
"Løpende Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har en del angst sånn generelt og merker at det har forverret seg de siste ukene, men her er det tusen faktorer som kan spille inn. Mye drit som skjer i livet nå. Men takker får svar. Tror det skal gå greit og hoppe av. Har ikke sånn kjempe mye igjen for å ta de heller
Du bør ta en prat med legen din.
Få hjelp til å trappe ned over en periode.
Nettopp fordi det er så avhengighetsskapende.

Så det er først etter ett par tre dager det blir ille.

Søk hjelp, seriøst.

Husker temmelig godt da xanor ble godkjent for vanlig bruk i Norge, rundt 2005, å satan for ett «deilig helvett».
Da var de ufarlige, som benzoen var på åttitallet.
Samme som at oxy heller ikke var farlig, da det ble lansert.

Sliter fortsatt med dem i dag, å det er ikke mer enn noen uker siden siste glass.
Å som alltid, sitter jeg her etterpå, med null peiling på hva jeg har sagt og gjort.

Er narkoman, ja.
Men ingen fortjene å rote seg borti xanor. Blir som med første smellen uansett stoff.
Og det må du tolke som du vil.

Har klart å kutta alt, ulovlig.
Får morfin og benzo. Men spør alltid om xanor, dersom jeg snakker med legen, som som vanlig sier nei.
Å takk og lov for det.

Xanor skulle jeg ønsket aldri kom på markedet.

Eneste dummere er å bruke de fake blå, som har forskjellige stavelser som ksalol klasol lol :-)
De inneholder ofte beroligende til dyr, for på den måten la hjernen gå til ro så du ikke blir hjerneskadet av blandingen i pillene.
Det er dårlig butikk å ta livet av kunder.