Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 524
Man hører ofte om at folk får spirituelle åpenbaringer når de tar for eksempel syre, sopp, dmt osv. Mange som påstår at det er et av de viktigste tingene de har opplevd her i livet. Er det noen her som vil fortelle litt om hva de har fått ut av det? Jeg vil gjerne høre svaret deres! Takk!
Hadde hatt en svært tøff periode i livet, men begynte å få ting i orden. Bestemte meg for en liten syretrip for å kose meg ute i fin natur.

Ble mye kraftigere enn forventet og den ville hele tiden ta en negativ retning. Fysiske steder i nærheten var grusomme. I et relativt rolig øyeblikk bestemte jeg meg for å gå rett mot den som føltes verst og fortsette forbi. Brukte lang tid, snudde flere ganger. Alt føltes helt feil, det luktet motbydelig.

Kom meg forbi og fortsatte å gå, alt løsnet og peaken kom. Smakte på geometriske figurer, noen var veldig gode.

Kom etterhvert hjem og var uendelig glad i hunden, kanskje mest jeg som var festet i han underveis. Husker fremdeles hvor modige vi var.
Ketamin har vært det som absolutt har gitt meg de rareste og det jeg har fått mest igjen av.

Nede i hølet så er det som om du drømmer og jeg føler ofte jeg fysisk forflytter meg. Noen ganger er som man kan se sine egne problemer og jeg blir mer klar over løsninger eller hvor ubetydelige de er.

Ketamin har en afterglow på meg som gjør at jeg føler meg mer «glad» i noen dager.

Andre psykedelika har jeg bare kødda med for morro. Men ketamin er spesielt ass

Forresten, ja jeg vet det er et dissosiativt stoff og går vel ikke under psykedelisk kategorien men jeg er såpass rebelsk at jeg driter i det
Sist endret av NodSquad; 2. juli 2023 kl. 16:39.
Jeg tok psykedelika for morroskyld. Jeg fikk alltid åpenbaringer og så jesus hver gang jeg tok syre, men man glemmer jo ofte de opplevelsene over tid. Nå er det vel litt over 4 år siden jeg tok syre sist og helt ærlig husker jeg ikke hvordan det var å ta.