Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1551
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei tror jeg er avhengig av kokain går ikke et sekund der man ikke tenker på det og vil ha, klarer å holde meg max 2 dager uten og da er det mye kaldsvetting/risting/deppa/verre angst og mere som er bivirkningene, hvordan er deg å stoppe på kokain når man har gjort det så å si hver dag i 2 mnd 1-2g etter kl 23 borte på 1-2 timer, eller 5g hvis man drar på byen/fest og ikke kan dra linje når som helst, hva skal jeg gjøre for å minske abstinensene/sjangsen for hjerteproblemer
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Minske sjansen for hjerteproblemer gjør du ved å stoppe med bruken. Høres ille ut for så kort tids bruk, men det er seff veldig individuelt.

Benzodiazepiner er jo alltid effektivt, men kan også jævlig fort bli en krykke og plutselig har du brukt det i flere mnd og de abstinensene kan og vil mest sannsynlig grisebanke kokainabstinensene.

Frykt ikke min venn. Trapp ned kanskje? Eller bit i det sure eplet og spør om hjelp? Finnes risiko for kjipe reaksjoner der og, som førerkort, og at har du først sagt det så står det i journalen din. Kanskje gjelder det spesielt kokain og om dagen pga politiets løgnfabrikk som daglig leverer til landets største aviser.

Dette greier du. Du må bestemme deg først da. Ikke noe halvveis når man skal bli nykter. Løkke tell….prekæææs
Sist endret av NodSquad; 29. juni 2023 kl. 07:51.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Synes det begynner å bli ille når kompisene mine kjøper 0.5-1g og d varer hele kvelden mens jeg må ha 2g minimum har begynnt hos psykolog men vil ikke si noe til de pga lappen og redd før å skuffe foreldrene mine, er 20 år of vil absolutt ikke ende opp som en crackie
morkakespisende
Har du venner som ikke driver med coke?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ingen dessverre
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen dessverre
Vis hele sitatet...
Finn deg nye venner, dropp vennene dine som driver på med ting, eller faller du ned i det igjen. Er vanskelig å slutte når det er rundt deg. Kast det du har igjen i doen og skjøl det ned, blokk alle plugsan dine.

Det var det jeg gjorde under min siste trip med en kompis, siden da har vi begge gått gjennom abstinensan ilag
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja har tenkt på det har en kompis som har ish sluttet å har lyst å bli me han på det, men abstinensene e så jævlig og d e spessielt når man sitter hjemme å har 0 energi/glede d blir helt jævlig noe tips til at abstinendene ikke blir så ille?
morkakespisende
Du må distrahere deg selv på et vis
Ta med deg han kompisen din, begynn med boksing eller annen trening med høy intensitet
Lykke til
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja har tenkt på det har en kompis som har ish sluttet å har lyst å bli me han på det, men abstinensene e så jævlig og d e spessielt når man sitter hjemme å har 0 energi/glede d blir helt jævlig noe tips til at abstinendene ikke blir så ille?
Vis hele sitatet...
"Dont do the crime if you cant do the time"

Men som han fyren over meg sa, finn noe som distraherer deg. Jeg megselv tokk å jobbet noen ekstra timer om dagen, mer cash og mer tid bort ifra tanken om rus.. Abstinensan blir altid å være der, kan ikke si så mye om cola Abstinensan da jeg ikke var så fan av cola. Men du må først komme deg gjennom dem før alt begynner å gå oppover igjen. Energien òg gleden kommer tilbake.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okii da satser vi på det skal kutte all kontakt å kaste resten av colan eller selg den�� er jo snakk om 3 gram hahaha
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okii da satser vi på det skal kutte all kontakt å kaste resten av colan eller selg den�� er jo snakk om 3 gram hahaha
Vis hele sitatet...
Jeg og kompisen min skylte ned 4000kr verdt av rus, vi tenkte på å selge det. Men når vi skylte det ned følte vi oss fri fra alt.

Er dyrt ja, men tenk på hvor dyrt forbruket ditt var, du kjøpte det og skulle bruke det, pengene hadde vert borte uansett.
Sist endret av olaba; 29. juni 2023 kl. 09:50.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja d e sant kanskje d blir det da����
Blir bedre etter hvert, er ett helvete når du først starter.
Lykke til
Sist endret av olaba; 29. juni 2023 kl. 09:52.
Tok meg mange år å bli kvitt tanken på cola.
Skal si deg det er deilig å være fri fra det. Virkelig flott å kunne nyte en pils eller god vin uten å føle at du må få tak i kranen.
Å fylle tiden med meningsfulle ting, trening og slette nr til de feile folkene vil hjelpe deg. Det er ikke gratis, men helt klart verdt det.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å snakke med fastlege. Har du sertifikatet? Om du har det så sett deg på frivillig pissing, eventuelt bare sett deg på pissing uansett, ettersom det blir litt som en avtale, noe fast å gå til om du skjønner.
Kan være greit å ha noen å snakke med ettersom det suget er så sinnsykt kraftig, at man finner på allslags unnskyldninger til å ta det.

Jeg klarte å slutte med kokain PGA at jeg fikk sånn ekstrem angst for hjerteinfarkt. Jeg hadde god dialog med fastlege også, tok litt tid før jeg klarte å innrømme avhengigheten.

Lykke til og god bedring! :-)
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal prøv det ) tusen takk før go støtte