Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1439
Jeg får lyst til og møte en mann og gi han en bj om jeg tar litt coke. Jeg har ikke gjort det enda, men har snakket med mange på nettet. Tenker lite på dette i hverdagen. Er vi flere som blir litt utforskende på tur?

Hadde sikkert vært artig og møte noen likesinnede som er glad i litt snø
Sist endret av Noneedforlucky; 27. juni 2023 kl. 09:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
morkakespisende
Har blitt fortalt av en venninne at stoffet hun blir mest kåt av er coke. Personlig blir jeg mest kåt av makka. Var det du som var stuck i Stabekk med makkapikk her om dagen?
Var nok ikke meg nei, det må være en kjedelig situasjon �� Kåt på cola, ja det blir ihvertfall jeg
morkakespisende
Det er digg med chemsex men enda bedre å finne noen man er glad i
stimfapping virker nice der og da, men det fakker med hjernen as
Tenker ikke så mye på det der og da som du sier. Har du noe eksempler på hva man fucker med?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du er bi? Jeg bodde i kollektiv med en dude som sugde kuk for 0,5g bønne. Men har var bare rar og ekkel, sammenligner ikke dere 2 altså. Men er du helt avhold fra dick når du er nykter også?
Tenker lite på kuk nykter ja. Har ikke kunne tenkt meg å gjøre noe da. Men veldig ivrig når det snør. Jeg har egentlig ikke noe forhold til om jeg er straight, gay, bi eller hva. Men har aldri gjort noe nykter. Så ikke vet jeg
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ser for meg at det kan være underliggende lyster som kommer fram når det snør, men du tenker jo lite på det ellers. Så det er jo kanskje litt vanskelig å svare på hmm. Men uansett, kuk eller ei bare vær en ålreit fyr har ikke så mye å si egentlig.
Anonym bruker
"Ulykkelig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ah, dette er en klassikker mange opplever på stimulanter. Seksualitet er et spektrum og tenker da at du er bifil, men kanskje til vanlig liker du kanskje kvinner 95% og menn 5% f.eks.

Stimulanter forsterker lyster og følelser og kan få den 5% til å vokse til en 50%.

Jeg tenker du burde finne deg en fin pikk og suge den på neste kola tur, så er du en opplevelse rikere. Du tenker jo mye på dette så hvorfor ikke prøve?

Man lever bare en gang, livet er fort kort til å ikke suge en kuk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenker du burde finne deg en fin pikk og suge den på neste kola tur, så er du en opplevelse rikere. Du tenker jo mye på dette så hvorfor ikke prøve?

Man lever bare en gang, livet er fort kort til å ikke suge en kuk
Vis hele sitatet...
Så kommer nedturen og man angrer.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her føler jeg meg truffet
Når jeg har snorta blir jeg sykt keen på suge pikk. Tenker aldri på det ellers. Så har endt med gjøre det flere ganger i form. Tenkte kanskje jeg er bi og har prøvd nykter men det var virkelig ikke noe for meg.
Men hver gang jeg passerer 5-6 linjer er det rett på grindr og begynne jakten. Angrer noen ganger veldig mye i ettertid men andre ganger ikke i hele tatt.
New generation
colakork's Avatar
Hvis jeg blir godt fucked selv så ender jeg opp med å sjekke opp gutter men får avsmak som bare det av meg selv neste dag. #Føler
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingenting galt å være trysexual. Ser på meg selv som streit, men kan fint få slike tanker selv på rus. For min del er det ingen skam knyttet til dette og noe jeg kunne gjort sammen med fruen og en tredjeperson.
morkakespisende
De kalte det for bicurious back in the dizz-ay
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første jeg fikk i tankene var https://www.youtube.com/watch?v=Qx8Ta1pi3ZI