Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 677
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ferdig med og gå på antidep nå noe som jeg ikke skulle ha gått på i d heletatt, hadde bare veldig angst før pga ting men ble satt på anti dep så ja jeg måtte d. Men jeg klarte og komme meg av det helt selv nå, sammen med benzo. Gikk fast på det i ett helt år. 2mnd siden sist nå. Har så lyst å ta en liten avslappende tur med mr shrooms. Men leste at det var en viss tid jeg måtte vente etter jeg sist var på antidep pga serotonin syndrom elns.
Er bare ut ette og finne ut hvor lenge jeg må vente til jeg kan ta det. Ture en liten tur skal jeg uansett, for på sopp er de eneste gangene jeg har følt meg normal. Må bare forsikre meg hvor lenge jeg må vente
Om du har hatt problemer med angst, så kan sopp fort rive ned mange av du mekanismene du har bygget opp for å håndtere den. Håper du har lest deg opp på hva du driver med. Kjipt å ødelegge års arbeid, for et par timer på sopp.

Hvor lenge du må vente kommer an på legemidlet du har brukt. Regner med at Så lenge det er ute av kroppen er du GTG rent medisinsk. psykoaktive stoffer er ikke leketøy, og bør tas med en smule omtanke.
Sist endret av Neipådeg; 27. juni 2023 kl. 07:25. Grunn: Ps. Ikke veldig kjent med antidep, i forhold til sopp, så ta alt jeg sier med en klype salt
Du må min vente til det er ute av kroppen, og det regner man med er 5x halveringstid.
Men det er mulig ting kan bygge seg opp over tid, så det er fint om du oppgir hva du gikk på av medisin og dosering.
Hvis det er 2mnd siden siste inntak merker du nok soppen. Ingen risiko for serotonin syndrom/forgiftning hvis man kombinerer de to så vidt jeg vet, så du burde være safe med mindre legen din har forskrevet hestedoser av antideppresiva.
Anonym bruker
"Tykk Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter en liten Google søk så sies det et det er ute av kroppen etter en uke. ( hvis det er ssri medesin)
Du kan helt trygt spise sopp nå =)
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ble trappet opp til 60mg remeron men jeg ville av det så fort som mulig, trappet ned selv til 40 så 30 så 15 også nå helt av. Har ikke slitt med desperasjon, ble deprimert etter jeg startet på antidep. Har hatt sinnsykt helseangst siste året pga legene mistenkte ALS men fant en svulst som heldigvis var godartet, gått på beroliggende også men tvingte meg selv og komme av det også. Tatt sopp 5ganger før og det var helt nydelig, følte det var som medisin for meg, tatt lsd 2ganger det var ikke noe for meg i det heletatt.