Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  204 71235
Sitat av ManiacMan Vis innlegg
D1 stjerner :
D1 stjerner er noen veldig fine Glitter stjerner ( er en av favorittene mine )
de er enkle å lage og krever minimalt med kjemikalier .

-Utstyr-
-Skål til blande i
-En skje til å røre med
-En veldig fin mel-sikt til å sikte tingene gjennom
-En flaske med litt vann , er ganske lurt å buke en blanding av 25% vann å 75% etanol da vil de tørke raskere.
--Hvis du skal kutte stjernene --
-En glassplate til å kutte de på
-Noe til å kutte med , en bred sparkel spade er ganske grei, har selv en glavakniv til den jobben
-En skjevle til å skjevle den ut over glassplata hvis du ikke vil ødelege mors skjevle så kan du bruke en tre Rammer noe som jeg gjør

-Kjemikalier
Kno3 53%
Svovel 18%
Trekull -air float 11%
Alu-pulver , du kan også bruke Mangalium 7%
Natriumbikarbonat-bakepulver 7%
Dextrin 4%

-Fremgangsmåte-
knus alle kjemikalierne hverforseg å sikt de gjennom mel sikta for å få helt perfekt resulat,
når alle er knust og siktet mangen ganger hverforseg ,så blander du alt i sammen å tømmer de i gjend i en sikt å gjend ta dette mangen gange helt til de ikke er en eneste glump igjend i sikten .
så kan du tømme i bitte litt av vann/etanol blandingen å røre sånn at de bare blir til en fast fin klump ikke sånn at den blir helt flytende .
legg den på glassplata og trykk den ut over sånn at du får hele greia helt gjevn å fin firkant ,
kjær den opp i 1cm x 1cm x 5mm tykke biter.

du kan også lage runde/rulle de , eller du kan lage pumpede stjerner med denne mix en
Vis hele sitatet...
Oops det var denne jeg mente, my bad.
Om du sammenligner den med denne så er den fatisk prikk lik. Vet ikke hvor du har sett de andre D1ene dine, for dette er D1.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Om du sammenligner den med denne så er den fatisk prikk lik. Vet ikke hvor du har sett de andre D1ene dine, for dette er D1.
Vis hele sitatet...
Takk Har 250 mesh Mg/al og German Dark AL, hvilken burde jeg bruke?
250# Mg/Al. German Dark AL egner seg ikke til stjerner. Aller helst burde du kjøpe atomisert aluminium.
Sist endret av Sinken; 12. januar 2013 kl. 02:12.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
250# Mg/Al. German Dark AL egner seg ikke til stjerner. Aller helst burde du kjøpe atomisert aluminium.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett mørk Al i en god de stjernkomposisjoner, men det stemmer at atomisert er å fortrekke til D1 glitter.