Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1215
hei, som spørsmålet sier er jeg interresert i å installere nytt OS på galaxy taben min da jeg har sletta alle partisjonene som finnes. Så da sier det seg selv at jeg må gjøre dette via PCen.

Har noen en guide til hvordan dette kan gjøres ?

takker for svar
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvilken GalaxyTab har du? Har du altså slettet alt? Du får ikke til å skru den på? Hvis du kommer deg i recovery mode kan du gjøre dette: http://galaxytabhacks.com/galaxy-tab...laxy-tab-10-1/ (Du får ikke nytt OS, men ny ROM.)
Sist endret av Duckie; 14. september 2014 kl. 11:23.
jeg har galaxy tab 3 PT-5210. Joda den skrur seg på, men jeg kommer meg kun inn på Team win recovery project (TWRP) som er en recovery modus jeg instalerte før jeg rootet den.

inne på TWRP får jeg opp at ingen OS er installert.

Hva kan jeg gjøre?

Sitat av Duckie Vis innlegg
Hvilken GalaxyTab har du? Har du altså slettet alt? Du får ikke til å skru den på? Hvis du kommer deg i recovery mode kan du gjøre dette: http://galaxytabhacks.com/galaxy-tab...laxy-tab-10-1/ (Du får ikke nytt OS, men ny ROM.)
Vis hele sitatet...
takker! hva vil det si at jeg ikke får nytt OS, men ny ROM ?

EDIT: tok bare og lasta ned original firmwaren jeg. Men tusen takk for hjelpen ellers! poeng til deg
Sist endret av cplpro; 14. september 2014 kl. 12:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Felles OS for Android er bygget på Linux. Men det som Samsung legger "over" vanlig stock Android kalles TouchWiz. Det er praktisk talt denne delen som kalles for ROM. Skal du ha nytt OS blir det vel enten iOS eller noe custom built Kina-greier. Gå for Android på Taben du. Nå som du har original firmware (fra samfirmware antar jeg?) er det bare å flashe ROM som vanlig.
(Og ærlig talt vet jeg ikke om det går an å installere et annet OS på den.)