Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4108 1029449
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ja. 2, 2.5 i vekst er som regel det beste. pluss alt fra 50-90 dager i blomst.
Men som sagt; gi den en real flush før du pumper på med nutes igjen, og halver dosen. Så kan du vente en ukes tid og kunn gi den vann i en uke før du flusher igjen, etter dette kan du nok øke med næring littegrann, bare vær forsiktig. Man får feelingen ettervert og skjønner hva planten trenger kun ved å se på den.
Vis hele sitatet...
Dosen er allerede ekstremt liten, så halvere den blir nesten umulig :P

Har ml sprøyter for å måle korrekt næringsmengde, følger beskrivelsene som står på etikketen til næringen.
Der står det forklart 150ml av nr 1 (Næringstype er linket tidligere i tråden), 75ml av nr 2 og 75ml av nr 3. For jorddyrking så skal denne dosen reduseres ved 50%.
Dette er dog for 100 l.

Sist næringtilskudd var vi veldig forsikte ved å ta for mye så den besto av 0,5ml + 0,3ml + 0,3 ml på 1,5l.

Vanner 1,5-2l per vanning, som skjer annen hver dag eller etter behov.
Sist endret av Edited; 5. januar 2013 kl. 23:20.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Og det med temperatur. Det blir jævlig mye varmere en 30 grader i marokko (snakker 35-40+) men de overlever jo forde.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men har du sett hvor lite avkastning det er per plante?
Det er ikke veldig mange gram med buds det er snakk om, men der er det også snakk om betydelig større avlinger og derfor vil man uansett ende opp med en anseelig mengde.
Når man bare har en plante er det viktig å legge til rette for maksimalt utbytte og best mulig kvalitet, mener nå jeg da.
Men det er veldig viktig å flushe potta/planten(la 5-10 liter renne igjennom) etter 2-3 runder med næring. Det samler seg nemlig opp salter og rest-stoffer fra næringen som er viktig å bli kvitt da disse kan "blokkere" røttenes opptak av nye nærings tilskudd og vann.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Men det er veldig viktig å flushe potta/planten(la 5-10 liter renne igjennom) etter 2-3 runder med næring. Det samler seg nemlig opp salter og rest-stoffer fra næringen som er viktig å bli kvitt da disse kan "blokkere" røttenes opptak av nye nærings tilskudd og vann.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg fått med meg, og vil derfor gjøre dette ved første anledning.

Frem til det skjer vil vi bare vanne med vanlig vann, ettersom vi ikke kan bære rundt på den i huset så må vi bare vente til anledning er der

Noen som vet hvor lang tid en slik flusheprosess tar ?
Sitat av Knask Vis innlegg
Sant nok, men har du sett hvor lite avkastning det er per plante?
Det er ikke veldig mange gram med buds det er snakk om, men der er det også snakk om betydelig større avlinger og derfor vil man uansett ende opp med en anseelig mengde.
Når man bare har en plante er det viktig å legge til rette for maksimalt utbytte og best mulig kvalitet, mener nå jeg da.
Vis hele sitatet...
Har seff sett det. Men de plantene jeg har sett video/bilder av fra marokko har jo noen digre saftige buds forde. Avfeier selfølgelig ikke at høy temperatur gir mindre avkastning per plante, men så lenge grade stokken ikke passerer 30-32 tror jeg ikke det skulle ha så mye å si. Selv har jeg en liten luring i et kles-skap med en 400w hps der temperaturen ligge på rundt 30 når lyset er på og den trives som bare fyken. Holdt på en stund også, og har alldri blitt særlig missfornøyd med resultatet. (sry; wall of text)

Sitat av Edited Vis innlegg
Dette har jeg fått med meg, og vil derfor gjøre dette ved første anledning.

Frem til det skjer vil vi bare vanne med vanlig vann, ettersom vi ikke kan bære rundt på den i huset så må vi bare vente til anledning er der

Noen som vet hvor lang tid en slik flusheprosess tar ?
Vis hele sitatet...
5 minutter max.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Har seff sett det. Men de plantene jeg har sett video/bilder av fra marokko har jo noen digre saftige buds forde. Avfeier selfølgelig ikke at høy temperatur gir mindre avkastning per plante, men så lenge grade stokken ikke passerer 30-32 tror jeg ikke det skulle ha så mye å si.
Vis hele sitatet...
Jo, de er virkelig tiltrekkende for en sart sjel som meg, men under slike gode værforhold skulle en tro at de kunne ha dyrket frem planter med mye høyere yield enn som så.

Det er godt mulig at det ikke har veldig mye å si for en førstegangsdyrker, men for folk som ønsker å perfeksjonere sine dyrkeferdigheter for å få maksimalt utbytte per gram slik at de kan skryte uhemmet av det på et random nettforum for å få credz og ha stats'ene sine i signaturen er nok dette kritisk.

Det hadde vært interessant å se en tabell over hvordan utbyttet reduseres og økes i forhold til temperaturen btw.
Noen som har kommet over noe slikt?
Sitat av Knask Vis innlegg
Det er godt mulig at det ikke har veldig mye å si for en førstegangsdyrker, men for folk som ønsker å perfeksjonere sine dyrkeferdigheter for å få maksimalt utbytte per gram slik at de kan skryte uhemmet av det på et random nettforum for å få credz og ha stats'ene sine i signaturen er nok dette kritisk.
Vis hele sitatet...
Håper ikke det var rettet mot oss, for vi har ingen planer om å gjøre dette.

Sender inn bilder her fordi det er interessant for andre å se "live" bilder (antar jeg ettersom de leser i en groguide) og for hjelp til eventuelle synlige feil på planten.

Og maksimal yield er jo et mål for alle dyrkere med mindre du er dum
Sist endret av Edited; 5. januar 2013 kl. 23:54.
Sitat av Knask Vis innlegg
Jo, de er virkelig tiltrekkende for en sart sjel som meg, men under slike gode værforhold skulle en tro at de kunne ha dyrket frem planter med mye høyere yield enn som så.

Det er godt mulig at det ikke har veldig mye å si for en førstegangsdyrker, men for folk som ønsker å perfeksjonere sine dyrkeferdigheter for å få maksimalt utbytte per gram slik at de kan skryte uhemmet av det på et random nettforum for å få credz og ha stats'ene sine i signaturen er nok dette kritisk.

Det hadde vært interessant å se en tabell over hvordan utbyttet reduseres og økes i forhold til temperaturen btw.
Noen som har kommet over noe slikt?
Vis hele sitatet...
Hadde vært intressant å sett no "stats" angående dette, men jeg har dyrket i telt før med en gjennomsnittelig temperatur på rundt 25-27 og jeg personlig har ikke merket noen særlig forskjell. Det kommer jo seff an på hva slags strain osv. Men ja , er ikke uenig med deg på noen som helst måte.
Sitat av Edited Vis innlegg
Håper ikke det var rettet mot oss, for vi har ingen planer om å gjøre dette.

Sender inn bilder her fordi det er interessant for andre å se "live" bilder (antar jeg ettersom de leser i en groguide) og for hjelp til eventuelle synlige feil på planten.
Vis hele sitatet...
Neida, på ingen måte.
Jeg syns bare det der er litt artig når man kommer inn på slike nettsteder.

Og selvfølgelig er det interessant å se slike bilder så vennligst hold oss oppdatert på hvordan growen ender!
Skal prøve å legge ut noen bilder av "growen" min i morra. Det er ikke no hokus-pokus. Kan ikke gjøre det nå, timeren skrudde seg av for 1time og 10 min sida (mmmmm hockey pulver)
Sist endret av A-tillah; 6. januar 2013 kl. 00:12.
Update 12.01.2013 green green medical shit
http://i46.tinypic.com/28m58h.jpg
Litt OT, men jeg fikk et white widow seed med når jeg bestilte salvia, og jeg lurte på om jeg kan plante det helt enkelt uten dyrt dyrkeutstør. Jeg forventer ikke 50gram, men bare sånn at den ikke dør før den kan bli tørket. Er dette muligt?
Tenkte hovedsaklig på billige og normal lyspærer eller i vinduskarmen men vanlig vann uten næring.

Takk for svar på forhånd.
Sist endret av Nexxzow; 12. januar 2013 kl. 23:29.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funker fint å bare la den stå i vinduskarmen, eller bruke noen sparepærer. Men da blir resultatet deretter. Er ikke sikkkert du får 10 g en gang.. Da vet jeg ikke om det er noe vits å ta risken. HVorfor ikke bare kjøpe en skikkelig pære og få MYE større avkastning?

Cannabis er bare ugress og kan vokse så og si overalt med så og si all type lys. Det sies at du kan gro ved siden av stearinlys... :L Skal frem til at det er lett å holde liv i plantene, men er ikke like lett å få et godt resultat uten godt lys.

Men uansett, du får en veldig fin stueplante da!
Får vel slenge med min første marijuana plante også da
Har vokst hampplanter før.

6 uker gammel i dag. Fimmet den èn gang, setter den til blomstring i slutten av neste uke.

Oppsett (i dag):
Lys: 5x20w 4000k CFL - skifter til 5x20w (muligens 6x20w) 2700k ved blomstring
Growroom: 45x 40x 105(høyde) cm
Potte: 10-15 (litt usikker) liters potte
Jord: plantasjen "plantejord"
Næring: plantasjen 15-4-13, har brukt næring èn gang.

Bilde: https://imma.gr/50127

Hvorfor funker ikke bilder lengre? Må jeg laste opp? I såfall må jeg redusere fra 2MG til 100kb? Loool.

Tips til strain kunne vært interessant
Sist endret av Lacertosus; 25. januar 2013 kl. 15:37.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Hvorfor funker ikke bilder lengre? Må jeg laste opp? I såfall må jeg redusere fra 2MG til 100kb? Loool.
Vis hele sitatet...
Du brukte bare feil lenke.


Lacertosus sin fagre møy
Sitat av Tawon Vis innlegg
Du brukte bare feil lenke.


Lacertosus sin fagre møy
Vis hele sitatet...
Se der ja, takker!

Skal også sies at jeg har fått mye gode tips fra selveste Tawon og mrbudsmoker, creds!
Fin plante det er, kansje på tide med litt LST ????
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Fin plante det er, kansje på tide med litt LST ????
Vis hele sitatet...
Synes du den var litt "stalky"? Den har blitt betydelig mer bushy de siste dagene etter jeg fimmet den, hele toppen er etter jeg fimmet den.

NB!; Dette er faktisk bagseed!

Som jeg sa tidligere (edita litt sent), er det mulig å se omtrent hvilken type strain det er? Ser tydeligvis ut en indica dominant plante.
Nei, den er kort og fin ser ingen grunn til LST. Du kan heller kjøre litt nedbinding etter at den brancher ut igjen etter kuttingen. Vil ikke si du trenger skikkelig nedbinding, men heller slik at toppnodene danner en relativt flat +(kryss) mellom seg.

Strain er close to umulig å se ut ifra bilder, så du får heller ta til takke med at det er en Indica-dominert plante. Kommer sikkert til å parkere deg bra
Ett lite kjapt spørsmål til dere;

Er rotmiddel/kloningsmiddel/rothormoner helt nødvendig for å fullføre ett par kloner?
Etter ett lite søk finner jeg ikke disse stoffene hos plantasjen/gartnerier, og det ser ut som stoffene er ulovlig å selge til privatpersoner?

Har ikke mulighet til å anskaffe via nettet.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Ett lite kjapt spørsmål til dere;

Er rotmiddel/kloningsmiddel/rothormoner helt nødvendig for å fullføre ett par kloner?
Etter ett lite søk finner jeg ikke disse stoffene hos plantasjen/gartnerier, og det ser ut som stoffene er ulovlig å selge til privatpersoner?

Har ikke mulighet til å anskaffe via nettet.
Vis hele sitatet...
På ingen måte, ett lite tips til å få høyere overlevelserat på stiklingene dine er å ta det siste kuttet under vann, la stiklingen stå i vann minimum 15min og opp til 45 min om du har tid å vente før du setter de i jord. Den vanligste grunnen til at stiklinger stryker med er luft i stammen, som funker omtrent på samme måte som blodpropp hos mennesker.. Det skal være høy fuktighet, frisk luft og rundt 26 grader

Lykke til
Jeg kjøpte rotningshormon hos en random headshop bare. Tror det var Scorpius. Var ikke noe videre stress å kjøpe som privatperson det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Clonex funker fint det, de selger det på weedshop sine nettsider for 99kr.er helt lovlig, samt at det er en norsk nettbutikk som holder til i Oslo, grünerløkka. Er bare kutte skrått med en steril skalpel litt nedenfor noden på grenen, gjøre samme snittet på de to grene over fra noden, og dyppe stiklingen i Clonex, og sette dem i mediumet. Så er det bare å følge instruksjonene videre som Zarathustra skriver, og vente på at de slår røtter i mediumet. Her er en guide som forklarer prossessen detaljert på norsk.

Lykke til med prosjektet!
Sist endret av Dark_Shadows; 11. februar 2013 kl. 01:42.
▼ ... over en uke senere ... ▼
veldig fin tråd, med mye nyttig info!! men har noen spm her jeg sitter
skal begynne og gro litt selv, men har aldri hvert borti og dyrke cannabis.

Tror jeg kan det jeg trenger og vite nå om selve dyrkingen.
Hvis det oppstår problemer så kan jeg sikkert få tips og hjelp av noen flinke freakere forhåpentligvis

Det som stopper meg fra og gå til innkjøp av utstyr og sånt nå, er bare og finne ut hvilken planter jeg vil ha.
det jeg er ute etter, er en plante som gir mye avkastning og som er forholdsvis lett og dyrke.
Plantene vil spire innendørs for så og bli flyttet ut i god jord!

her er noen av variantene jeg har kommet frem til, men det er mulig jeg har bommet forferdelig :P

Cheese http://weedsmokersguide.com/cheese/
Blueberry x Northern Lights http://weedsmokersguide.com/blueberry-northern-lights/
Atomic northern Light http://weedsmokersguide.com/atomic-northern-lights/
White Widow http://weedsmokersguide.com/white-widow/
Northern Lights http://weedsmokersguide.com/northern-lights/

Så er dette planter som jeg burde klare og få god avkastning av?

takker for all mulig hjelp !
Surrehuet: denne er en relativt ny auto strain, som får høy avkasting, samt høye nivåer av cannabinioder.
Noen som har prøvd å tilsette hydrogenperoksid i vanninga før høsting?
Vet ikke hvor masse som skal til for å ta knekken på planta, men det spalter jo oksygen og burde vert Nice for thc produksjon
Ikke feil om planta ble hvit av det heller :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Hei Freak! Holder på med et lite prosjekt, og en av mine to planter har nå vist seg å begynne å dø. Googlet selvfølgelig rundt, og flere steder står det at det skyldes overvanning. Den andre gror i sitt beste velgående, og har vannet begge like mye. Har også tilføyet litt plantenæring (veldig lite), er det lurt når de er i en så tidlig fase?

Dette er Afghan Kush, så det står også på forskjellige steder at denne liker å tørke seg helt ut før den vannes på nytt, og lignende.

Så for å avslutte, skyldes dette mest sannsynelig overvanning, og har dere personlig erfaring dere har lyst til å dele?
Ser ut som "nute burns" . Man skal ikke begynne med næring før den har vokst seg rimelig stor. Hvertfall 20cm høy. (kommer seff an på strain)Jeg tipper den har fått for mye nitrogen, ser ihvertfall slik ut. Kjør 10-15 liter romtemperert vann gjennom potta for å få flusha ut all driten.
Sist endret av A-tillah; 4. april 2013 kl. 16:30.
Rather exquisite
insistens's Avatar
66 8
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Ser ut som "nute burns" . Man skal ikke begynne med næring før den har vokst seg rimelig stor. Hvertfall 20cm høy. (kommer seff an på strain)Jeg tipper den har fått for mye nitrogen, ser ihvertfall slik ut. Kjør 10-15 liter romtemperert vann gjennom potta for å få flusha ut all driten.
Vis hele sitatet...
Så den er fortsatt mulig å redde? Takker for svar!
Sitat av insistens Vis innlegg
Så den er fortsatt mulig å redde? Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Skal nok fint gå ann å redde. Bare flush med masse vann. (ikke bruk kaldt vann, da vil planten få et sjokk og bli stressa som kan føre til at det kan bli en "hermis") Burde holde med å la det renne ca 10-20 liter gjennom potta. Eller 3 ganger volumet til potta
Sist endret av A-tillah; 4. april 2013 kl. 17:18.
Jeg har en kompis som har dyrket en plante for noen uker siden, den begynner og vokse seg til.. Det han lurer på er når han kan se på planten at den er klar til og settes i blomst? Og hvordan enkleste og beste prosessen for dette er?
Vi har begge lest groguiden flere ganger, men finner ikke noe konkret svar på dette, kan godt poste ett bilde av planten slik den er pr. dags dato, hvis det gjør ting enklere...
Sitat av organic Vis innlegg
Vi har begge lest groguiden flere ganger, men finner ikke noe konkret svar på dette, kan godt poste ett bilde av planten slik den er pr. dags dato, hvis det gjør ting enklere...
Vis hele sitatet...
Det er fordi det ikke finnes noe fasit på når man setter den i blomst... noen setter allerede etter 2 uker, andre etter 2-3 måneder.
Det kommer helt an på hvor stor plante du vil ha, egentlig.

Selv tok jeg i blomst etter 2 måneder, og det fungerte helt fint

Vil for øvring anbefale deg/dere å besøke norcan + sjekke ut groguidene til Jorge Cervantes, mye bra og nyttig der!
Hvordan ser denne ut?

http://i125.photobucket.com/albums/p58/cmi_album/IMG_3036_zpsbe9bfc80.jpg
Angående settes i blomst: Avhenger ikke dette ganske mye på hvilken type det er?
Sitat av organic Vis innlegg
Jeg har en kompis som har dyrket en plante for noen uker siden, den begynner og vokse seg til.. Det han lurer på er når han kan se på planten at den er klar til og settes i blomst? Og hvordan enkleste og beste prosessen for dette er?
Vis hele sitatet...
Om du dyrker fra frø skal den helst settes i blomst når den er kjønnsmoden. Altså, når den viser førblomster.

http://www.420magazine.com/forums/ho...reflowers.html

Du kan også tvinge den i blomst når du vil, men du tjener egentlig ikke så mye på å gjøre det.
Dyrker fra frø ja, tror ikke jeg ser antydning til noe førblomster, men syntes kansje det er på tide at de bør komme snart, dette er white widdow frø, kjøpt i København...

Nå har plantene (2stk) kommet til 5 bladverket på stammen, det nederste bladverket er ganske gulaktig, er dette vanlig når de er i startfasen (de er bare ovale, ikke taggete ennå).
Sitat av organic Vis innlegg
Nå har plantene (2stk) kommet til 5 bladverket på stammen, det nederste bladverket er ganske gulaktig, er dette vanlig når de er i startfasen (de er bare ovale, ikke taggete ennå).
Vis hele sitatet...
Spirebladene? De skal du ikke tenke på. Det er ingen nytte for planten å ha de bladene.
Så det gjør ikke noe om dem er gule? Resten av planten ser top notch ut... Litt redd for at jeg har for liten potte
Sitat av organic Vis innlegg
Så det gjør ikke noe om dem er gule? Resten av planten ser top notch ut... Litt redd for at jeg har for liten potte
Vis hele sitatet...
De bladene dør sakte men sikkert da planten ikke trenger de.

Neida, de dør relativt raskt.


Planten din ser litt deprimert ut forresten.
Sist endret av Skatteetaten; 5. april 2013 kl. 20:01.
Da lærte jeg noe nytt

Kan man se noen førblomster her??
http://i125.photobucket.com/albums/p58/cmi_album/image_zps83a22e7a.jpg
http://i125.photobucket.com/albums/p58/cmi_album/image_zpsbb9a156b.jpg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av organic Vis innlegg
Da lærte jeg noe nytt

Kan man se noen førblomster her??
Vis hele sitatet...
I Bildene du har tatt så er fokusen på bladene og ikke der man vil se førblomster, altså i leddene der nye blad/greiner springer ut fra hovedstammen.
Bildene i denne artikkelen viser hvor du burde se.
Det kan være en vanskelig å få et så skarpt bilde som i artikkelen uten en form for makrolinse.

Men jeg kan si med god sikkerhet at planten er for ung til å se førblomstene, vent noen uker til.
Sitat av Ajhoa90 Vis innlegg
Hey jeg har et par bebier som den ene har fått no stygge flekker på seg ... :/ tror d er sånn nitrogen mangel, men hehe hva skal jeg lix gi som d inneholder?? lol xD Fersking ;

Vis hele sitatet...
har du gitt den noe næring i det hele tatt? Ser ut som det er på tide overall, næringsmangel på alle kanter. I tillegg til ganske grov Mg-mangel(du får kjøpt Mg-tabletter på helsekostbutikken, bare å blande ut i vann).

Hvor gammel er planten? Hvor stor potte har du på den?

Kjøp deg en dedikert cannabis-næring du.
Sitat av Ajhoa90 Vis innlegg
------------------------------------------------------------------

hehe ja litt men d var bare sånn til vanlig hus planter, sånn til grønne inne planter hvertfall hehe men burde vel skaffe noe bedre om jeg vil ha noe av de... hehe å de er vel nå eh ..litt for gammle tror jeg hehe spirte de inne i januar en gang så har jeg bare hatt sparepære på de og hatt de i vindu haha " har jo ikke fått tak i sånn lampe som egentlig sier seg selv at d ikke blir bra, og har 4.5 l potte på de ...
Vis hele sitatet...
Vel, "go big or go home", det er ikke noe vits i å gro cannabis om du ikke gidder å invistere i utstyr; så enkelt er det bare.
Holla!
Tenkte og plante ett par søte små oppe på fjellet når natt frosten forsvinner, men er veldig usikker på hvilken strain som egner seg best. Noen som har noe erfaring med det? Og tror dere de klarer og vokse seg store og sterke helt alene bare ved hjelp av naturen? Evnt hvilke tiltak burde jeg vurdere?
Sitat av Klistermerke123 Vis innlegg
Holla!
Tenkte og plante ett par søte små oppe på fjellet når natt frosten forsvinner, men er veldig usikker på hvilken strain som egner seg best. Noen som har noe erfaring med det? Og tror dere de klarer og vokse seg store og sterke helt alene bare ved hjelp av naturen? Evnt hvilke tiltak burde jeg vurdere?
Vis hele sitatet...
Noen som har noe erfaring med det?
-Royal Dane, Outdoor Gold. To strains som er din beste sjangse.
Og tror dere de klarer og vokse seg store og sterke helt alene bare ved hjelp av naturen?
-Nei
Evnt hvilke tiltak burde jeg vurdere?
Du kan være smart og legge utendørsdyrkning på hylla. Det funker ikke i Norge.

Søkefunksjon:
http://freak.no/forum/showthread.php...nd%F8rsdyrking
http://freak.no/forum/showthread.php...nd%F8rsdyrking
http://freak.no/forum/showthread.php...nd%F8rsdyrking
++++++
Sitat av moret Vis innlegg
[b]
Evnt hvilke tiltak burde jeg vurdere?
Du kan være smart og legge utendørsdyrkning på hylla. Det funker ikke i Norge.

++++++
Vis hele sitatet...
Virker som du har god peiling, men synes du dømmer utendørsdyrking litt fort nå. "En-venn-av-en-venn-som-kjente-en-kar-som-hadde-eit-søskenbarn" hadde stor suksess med noe frø kalt big bud. Dette var i Møre og Romsdal. Autoflower frø ment for nordisk klima har virkelig kommet seg. Mange fine "blogger" om det på Norcan sitt forum.

Til TS: Sjekk ut Norcan, les litt fra folk som har dyrket i ditt område før. Bruk tid på spotten din. Hold tett og unna folk!
Lykke til
Moret! Nå får du ikke dømme utendørsdyrking for hardt!!
ER fullt mulig, handler bare om riktig strain!! Strain er alt som gjelder!
De fleste autoflower funker om man vegger de litt inne. Kjører du tidligblomstrende autoer så kan du nesten kjøre 2 omganger!
Den strainen jeg tror jeg ville prøvd om jeg kunne velget og vraket ville vært typhoon eller early pearl!

Okei. Oppfordring: Del en link om en suksessfull grow så skal jeg vurdere å trekke tilbake uttalelsen min, men før det så står jeg på mitt
Det er utallige gode resultater om du ser under temaet utendørsdyrking i norcan forumet!

https://norcan.org/ipb/topic/22021-utegrow-2012/page-11

https://norcan.org/ipb/topic/16794-f...?hl=heisenberg

to veldig vellyka linker. :P
Åh.. du mener grows som alle er startet inne og der plantene er satt ut i perfekt tidsrom? Slik som jeg har anbefalt ihvertfall 10ganger iløpet av denne tråden?
I tillegg til at jeg besvarer: "Og tror dere de klarer og vokse seg store og sterke helt alene bare ved hjelp av naturen?"

Bortsett fra det.. ok, jeg trekker det tilbake.