Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3080
Etter som jeg har bindingstid på mitt treningsstudio får jeg ikke avsluttet mitt medlemskap med mindre jeg flytter da. Så jeg sendte mail og sa jeg skal flytte selv om jeg ikke skal det. Nå har jeg fått svar om at jeg må sende flyttemelding til dem. Leste litt om dette og ser at det må gjøres gjennom folkeregistere osv. Er det mulighet for å lage en falsk en eller en annen måte å gjøre dette på?? Jeg er 17 år og har veldig liten erfaring med dette
Det må være det sleipeste jeg har lest.

Sitter med en kvittering på meldt flytting rett attmed meg. Den skal du greie og forfalske rimelig lett, men det blir ikke vanskelig for treningsenteret og sjekke om du faktisk har flyttet.
Om de skulle finne på og sjekke, samt finne ut du fremdeles bor der du bor, kan de kanskje anmelde deg for dok.forfalskning?

Jeg hadde sett etter andre alternativ hadde jeg vært deg. Eller faktisk flyttet adressen til familie en mnd eller 2, så flyttet tilbake.


Edit: Om du ikke har noe imot jeg spør, hvor lenge har du igjenn på avtalen?
Sist endret av Skaddfrontallap; 23. desember 2014 kl. 16:23.
Legg fra deg den ideen med en gang. Er noen få kroner verdt potentiell fengselstraff og rulleblad?
Sist endret av Grix; 23. desember 2014 kl. 16:23.
Nå er det sånn at foreldra mine er skilt og pappa bor ganske langt unna. Er det så farlig å si at jeg skal flytte til hans adresse? Har helt til september 2015 igjen og det koster meg 500kr hver måned.
Sist endret av .Electryfying; 23. desember 2014 kl. 16:28.
Er bare å melde flytting til han og så har du postadresse hos din mor. Da vil du fortsatt få post til din mor, men stå registrert hos din far.

Eneste ulempen dette kan medføre, er mtp skolegang, stipend, NAV og andre offentlige tilbud. Da disse som oftest er satt til kommune/fylke man er registrert i.
Du kan jo prøve deg med å si at du skal flytte for å studere. Studenter er etter hva jeg vet unntatt for reglen om flyttemelding.

Ellers så er det jo en mulighet å prøve å bli kasta opp. Er det et kjedesenter bør det vel holde med å stille opp i singlet mens du stønner og slenger fra deg manualene
Hva koster det å si opp bindingstiden?
Er avtalen signert av foreldren(e) dine? Hvis ikke så er vel avtalen strengt talt ugyldig.

Å risikere dokumentforfalskning pga "småpenger " vil jeg fraråde deg, på det sterkeste. Kan få store konsekvenser for deg videre i livet mtp jobb.
som yorke sier kan avtale fint være ugylig dersom ingen av foreldrene dine har skrevet under på dine vegne. dersom de ikke har det er det bare å sende en mail til trenningsenteret om at du hever avtalen pga dette. du vil ikke kunne få innkasso problemer da personer under 18 ikke har mulighet eller lov til å ha gjeld. dersom de har skrevet under ville jeg bare fortsatt der. ulempen med å forandre post adresse for deg som er 17 er at du kan miste skoleplassen dersom du flytter ut av fylke.

og må bare legge til at det er ikke vært en prikk på rullebladet for under 3000kr for den sags skyld vil nok boten være langt større enn 3000kr